1 Νοεμβρίου 2017

Απαράδεκτη εγκατάλειψη στο Κοκκάρι από την Δημοτική αρχή


Με μια μικρή βόλτα μόνο μπορείς να διακρίνεις ότι το διαμάντι μας έχει αποκτήσει πολλά καράτια ... Οι πρώτες εικόνες είναι από σπασμένες από την αλμυρά λάμπες πάνω από χρόνο.. Φυσικά δε χρειάζεται να μπουν νέες αφού τώρα και τα κινητά έχουν φακό .

.Οι  εικόνες δείχνουν κάποιες μεταλλαγμένες πάπιες που μπορούν και τρέφονται από τα απόβλητα στη μέση του χωριού και οι τελευταίοι τουρίστες φυσικά τις απολαμβάνουν..

Οι εικόνες δείχνουν μια νέα παραλία που  δημιουργήθηκε στην πάροδο των 3 και χρόνων..

Τι χαρά !!!

Τώρα όσο για τις τελευταίες εικόνες έχουμε και μια νέα λίμνη με εκβολή στη θάλασσα που δημιουργήθηκε φυσικά τους τελευταίους 4 μίνες από σπασμένους σωλήνες..

Είμαστε ένα υπέροχο διαμάντι στολισμένο με μαργαριτάρια !!!!!

 Κρίμα... δεν δίνει κανείς σημασία!!Ε ρε πριν χρόνια,η Σάμος ήταν ένα διαμάντι με πολύ τουρισμό.. εμείς οι ντόπιοι καμαρώναμε....και τι ωραία που ήταν!!!Τώρα δυστυχώς μια νέκρα..όλα παρατημένα!