
.Οι εικόνες δείχνουν κάποιες μεταλλαγμένες πάπιες που μπορούν και τρέφονται από τα απόβλητα στη μέση του χωριού και οι τελευταίοι τουρίστες φυσικά τις απολαμβάνουν..
Οι εικόνες δείχνουν μια νέα παραλία που δημιουργήθηκε στην πάροδο των 3 και χρόνων..
Τι χαρά !!!
Τώρα όσο για τις τελευταίες εικόνες έχουμε και μια νέα λίμνη με εκβολή στη θάλασσα που δημιουργήθηκε φυσικά τους τελευταίους 4 μίνες από σπασμένους σωλήνες..
Είμαστε ένα υπέροχο διαμάντι στολισμένο με μαργαριτάρια !!!!!

Κρίμα... δεν δίνει κανείς σημασία!!Ε ρε πριν χρόνια,η Σάμος ήταν ένα διαμάντι με πολύ τουρισμό.. εμείς οι ντόπιοι καμαρώναμε....και τι ωραία που ήταν!!!Τώρα δυστυχώς μια νέκρα..όλα παρατημένα!




