22 Οκτωβρίου 2017

Ο βρωμερός πόλεμος και η προδοσία πουλημένων πολιτικών δεν εμπόδισαν τους Σαμιώτες να συγκεντρωθούν και να διαμαρτυρηθούν σήμερα στην πλατεία Πυθαγόρα στη Σάμο για το προσφυγικό

Αλήθεια σε εφημερίδα της Αθήνας μεγάλης κυκλοφορίας  ποιος <<μαλακοπίτουρας>> πολιτικός τους είπε ότι οι Σαμιώτες έχουν πάρει καραμπίνες στα χέρια ότι θα χυθεί αίμα και ότι απειλείται η ζωή των μεταναστών;
Ο <<μαλακοπίτουρας >>αυτός δεν είδε ότι σήμερα κατά την διάρκεια της συγκέντρωσης βρισκόταν κάτω από τα πανό πρόσφυγες και μετανάστες οι οποίοι μίλησαν στη συγκέντρωση;
Τα ανώνυμα <<αριστεροφασιστόπουλα>> που νυχτιάτικα σκορπούσαν φυλλάδια σε σημεία της Σάμου για να μην πάρει μέρος ο κόσμος στη συγκέντρωση ....σήμερα πήραν την απάντηση ....... ο κόσμος της Σάμου δεν τους φοβάται ...κρίμα γιατί ούτε τα παντελόνια τους δεν φορούν αφού ούτε την υπογραφή τους δεν τόλμησαν να βάλουν κάτω από το κείμενο 





Πηγή ΣΑΜΙΑΚΟ ΒΗΜΑ
Με σύμμαχο τις καλές καιρικές συνθήκες πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, η πανσαμιακή διαμαρτυρία που διοργάνωσε η κίνηση πολιτών «Σάμος SOS», συγκεντρώνοντας κόσμο από διαφορετικές περιοχές του νησιού, αλλά και αρκετούς πρόσφυγες και μετανάστες. 

Η συγκέντρωση ξεκίνησε λίγο πριν τις 11:00 όπου το μέλος της κίνησης, κ. Νίκος Μάρκου, σηματοδότησε την έναρξή της, δίνοντας τον λόγο στον ιερέα Ιωακείμ Μοσχονά ο οποίος διάβασε κείμενο του μητροπολίτη Σάμου & Ικαρίας κ.κ. Ευσέβιου.

Αμέσως μετά διαβάστηκε χαιρετισμός της Παγχιακής Επιτροπής Αγώνα. «Οι κάτοικοι των νησιών έχουν συνειδητοποιήσει πλέον τις καταστάσεις με μόνιμα χαρακτηριστικά, ενάντια στη βούληση των τοπικών κοινωνιών και αντιδρούν δυναμικά. Είναι καιρός τα πολιτικά κόμματα να αφουγκραστούν τη φωνή των κατοίκων της παραμεθορίου. 
Όλα τα νησιά ενωμένα να αγωνιστούν με κοινή προσπάθεια. Δεν θα μετατραπούν σε Γκουαντάνεμο για να εξυπηρετήσουν τα ευρωπαϊκά κέντρα αποφάσεων», σημείωνε μεταξύ άλλων ο χαιρετισμός της Παγχιακής Επιτροπής Αγώνα.
Στη συνέχεια πήρε το λόγο, για μία σύντομη εισαγωγή, το μέλος της κίνησης κ. Λευτέρης Στυλιανίδης, ενώ ο Ν. Μάρκου προλόγισε τον ανεξάρτητο ευρωβουλευτή και πρόεδρο του κόμματος «Ελλάδα – Ο Άλλος Δρόμος» κ. Νότη Μαριά, που ταξίδεψε ειδικά για τη σημερινή συγκέντρωση από τις Βρυξέλλες. 
Ο κ. Μαριάς χαιρέτισε τη συγκέντρωση, την οποία χαρακτήρισε ως κραυγή αγωνίας και διαμαρτυρίας προς τις Βρυξέλλες. «Η πρωτοβουλία της Κίνησης έχει φέρει στη συγκέντρωση και τους εγκλωβισμένους, που στέλνουν μήνυμα προς τον κ. Γιούνκερ πως θέλουν να πάνε στην Ευρώπη. 

Επομένως δεν υπάρχει διαχωρισμός και είναι απαράδεκτα αυτά που ακούστηκαν περί δήθεν ρατσισμό και ξενοφοβία. Ξενοφοβική είναι οι Βρυξέλλες και η Ευρωπαϊκή Ένωση, που δεν τους επιτρέπει να πάνε στον προορισμό τους και τους έχει εγκλωβισμένους κατά χιλιάδες. 


Πρέπει να γίνει αποσυμφόρηση εδώ και τώρα», είπε ο κ. Μαριάς και τόνισε πως η συμφωνία μετεγκατάστασης προέβλεπε 66.4000 μετανάστες. «Έφυγαν λιγότερο από το 1/3 των συμφωνηθέντων. Επομένως, ποιος παραβιάζει τα συμφωνηθέντα, τα δικαιώματα όσων έχουν εγκλωβιστεί εδώ, αλλά και των Ελλήνων που δεν μπορούν να ανεχτούν αυτήν την κατάσταση;
 Η Ελλάδα δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος όλης της κατάστασης. 

Οι Ευρωπαίοι παραβιάζουν τα συμφωνηθέντα για τις μετεγκαταστάσεις και εγκλωβίζουν στην Ελλάδα 70.000 πρόσφυγες και αυτοί που επιβάλλουν τα Μνημόνια δεν παίρνουν κανένα μέτρο για τη στήριξη της οικονομίας των νησιών», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Μαριάς και αναφέρθηκε στις συνομιλίες και τις αποφάσεις που πάρθηκαν πρόσφατα στις Βρυξέλλες για το Μεταναστευτικό.
Μετά την ομιλία Μαριά ακολούθησε η κεντρική ομιλία από πλευράς κίνησης διά του Ν. Μάρκου και λίγο πριν την ανάγνωση του ψηφίσματος της ημέρας, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΑΚΙΣ (Αδέσμευτη Κίνηση Πολιτών Σάμου), κ. Αντώνης Σίμος, ζήτησε να μιλήσει ως απλός αγανακτισμένος πολίτης, διαβάζοντας κείμενο θέσεων κατά τη σημερινή συγκέντρωση (θα το βρείτε παρακάτω), το οποίο έγινε δεκτό διά βοής από το συγκεντρωμένο πλήθος. 


Δύο μετανάστες από το Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης μίλησαν χρησιμοποιώντας αγγλική γλώσσα για να περιγράψουν ότι προέρχονται από χώρες πολέμου και ζητούν την απομάκρυνσή τους από το νησί και τη συνέχεια του ταξιδιού τους προς ευρωπαϊκές χώρες. 

Η εκδήλωση έκλεισε με ανάγνωση του ψηφίσματος, που συνέταξε η κίνηση «Σάμος SOS», από το μέλος της Λ. Στυλιανίδη  
Όπως διακρίνεται και στις φωτογραφίες υπήρξαν πανό με συνθήματα από τοπικές και δημοτικές κοινότητες του νησιού, που έχουν συζητήσει το μεταναστευτικό και έχουν εκδώσει ψηφίσματα, ενώ ένα πανό είχε αποδέκτη τον ίδιο τον δήμαρχο Σάμου



Ο αντιπεριφερειάρχης Σάμου κ. Νίκος Κατρακάζος και ο θεματικός αντιπεριφερειάχης Διά Βίου Μάθησης, Απασχόλησης και Εμπορίου Β. Αιγαίου, πρόεδρος Επιμελητηρίου Σάμου, κ. Γιώργος Κυριαζής, παρέστησαν αλλά δεν πήραν τον λόγο. Επίσης αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι ήταν παρόντες στη συγκέντρωση. 

Το συλλαλητήριο διαμαρτυρίας κάλυψε συνεργείο του ευρωπαϊκού πολυγλωσσικού τηλεοπτικού καναλιού "Euronews",του οποίου ο δημοσιογράφος αρνήθηκε δυο φορές να δώσει την δυνατότητα του μοναδικού Ευρωβουλευτή αλλά και εκ των τριών ομιλητών της συγκέντρωσης να κάνει δηλώσεις