Τα πολιτικά κόμματα (εντός δημοκρατικού τόξου), φορείς, οργανώσεις, αφού όπως ισχυρίζεστε αναγνωρίζετε το πρόβλημα της μακρόχρονης παραμονής των προσφύγων στο νησί μας (με ότι αυτό συνεπάγεται), γιατί δεν έχετε οργανώσει μια συγκέντρωση διαμαρτυρίας καλώντας όλον το Σαμιώτικο λαό;
Το μόνο που κάνετε είναι να στρέφεστε κατά των κατοίκων (με περίτεχνο & έμμεσο φυσικά τρόπο) με χαρακτηρισμούς όπως: φασίστες, ρατσιστές, ξενοφοβικοί, ακροδεξιοί, μελανοχίτωνες, κ.τ.λ, με στόχο να ελαχιστοποιήθουν οι όποιες αντιδράσεις ......
Δυστυχώς με αυτές τις συμπεριφορές, (μη έχοντας άλλο τρόπο) μας ωθείτε να συμμετέχουμε σε διαμαρτυρίες, όπως η αυριανή, με οργανώσεις που ούτε μας εκπροσωπούν, ούτε μας εκφράζουν.......

