29 Οκτωβρίου 2017

Την μόνη άφεση που μπορούμε να σας δώσουμε, δεν είναι λόγω των αμαρτιών σας, αλλά λόγω γήρατος


Απάντηση μιας φίλης στην επιστολή των πρώην αυτοδιοικητικών άντε να μην προσθέσω και άλλα .........................................

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τελικά, το αυτογκόλ ήταν των γηραιών γάτων

Με τις δημοσιεύσεις τους, θυσίασαν την όλη προσπάθεια της ανασύστασης της Κεντροαριστεράς, καθώς και τα εναπομείναντα στελέχη του τοπικού ΠΑΣΟΚ, στο βωμό της διαφύλαξης των προσωπικών - οικογενειακών τους κεκτημένων και μελλοντικών συνεργασιών και ονειρώξεων, για θριαμβευτική !!! επάνοδό τους, στην εξουσία.... 

Ούτε κουβέντα για τα προβλήματα που αυτοί οι ίδιοι μας δημιούργησαν στις απανωτές θητείες τους στην Αυτοδιοίκηση και τα οποία καλούμαστε εμείς τώρα να διαχειριστούμε.

Ένα Κέντρο Μεταναστών μέσα στην πόλη μας.

Μια πόλη που μποχάει και καλούμαστε να περπατάμε πάνω στα αναβλύζοντα λήμματα, μεταφέροντας στα σπίτια μας όλων των ειδών τα μικρόβια. 
Βυθισμένοι ΧΥΤΑ, κορεσμένοι εγκαταλειμμένοι και επικίνδυνοι για τον υδροφόρο ορίζοντα.
Πεσμένα τα τοιχία στον περιμετρικό της πόλης και διέλευση με ίδια ευθύνη.
Μια Πλατεία που ανατρέχουμε σε παλιές φωτογραφίες για να νιώσουμε λίγο από την αίγλη της. 
Ένα νέο λιμάνι που βυθίζεται.
Μία παραλιακή που οι κυβόλιθοι μας εγκατέλειψαν πριν τους διαβούμε!!! 
Αυτά είναι λίγα από τα επιτεύγματά σας!!! 

Το μόνο σωστό που πράξατε ήταν να μας υπενθυμίσετε με τις υπογραφές σας, την ποιότητα ζωής που επιφυλάξατε για τα παιδιά μας και για μας, που σας τιμήσαμε με την ψήφο μας. 
Και όλα αυτά τα επιτεύγματα σε εποχές που το καράβι που λέγετε Ελλάδα έπλεε σε ήρεμα νερά και το χρήμα έρεε από τα κοινοτικά κονδύλια.
Οφείλατε , αν ήσασταν σώφρονες νοικοκυραίοι, να οχυρώστε, τότε που υπήρχε το χρήμα, το νησί μας για να αντέξει τους σημερινούς κραδασμούς..

Αντ' αυτού σήμερα, που απεγνωσμένα ζητάμε <<ΒΟΗΘΕΙΑ>>, διαγράψατε παντελώς την ύπαρξή μας, μας λοιδορήσατε, μας απαξιώσατε ,μας χαρακτηρίσατε φασίστες, λαϊκιστές, φαιοχίτωνες, πατριδοκάπηλους, μας κατατάξατε σε παράγκες!!

Ποιοι; εσείς που λειτουργήσατε ,με τα μπλε χαρτάκια σας, στο σκοτάδι και στην ανωνυμία ως μαύρο παρακράτος άλλων εποχών;
Εμείς στο φως της ημέρας, στην ζεστασιά του ήλιου, στην πλατεία μας, με τις φωτογραφίες μας να κάνουν τον γύρω του διαδικτύου, ζητήσαμε το αυτονόητο:
ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ - ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΣΜΟΙΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ......
Βιαστήκατε να μας αντικαταστήσετε με τους νέους ψηφοφόρους σας, παίζοντας στην πλάτη αυτών των φουκαράδων τα γνωστά σας παλαιοκομματικά παιχνίδια, με ορίζοντα πάλι τα κοινοτικά κονδύλια, <<για το μεταναστευτικό>> αυτή τη φορά.. 
Μα γιατί δεν μας εκπλήσσετε; μήπως δεν ήσασταν πάντοτε στην μεριά που μοιράζονταν το χρήμα όλοι εσείς ;.....
Έχετε απολέσει την δυνατότητα εκπροσώπησής μας, αφού τα προβλήματά μας σαν κοινωνία, έχουν τις υπογραφές σας.... 
Προσπαθείτε να φτιάξετε την κοινωνία του «σώπα, μην μιλάς», από την άλλη όμως όποιος δεν μιλά είναι απλά συνένοχος.....
Την μόνη άφεση που μπορούμε να σας δώσουμε, δεν είναι λόγω των αμαρτιών σας, αλλά λόγω <<γήρατος>>
Αφιερωμένο..
".....Οι άρχοντες φοβήθηκαν μην πάθουνε ζημιά
και την κουτάλα χάσουνε μαζί με τα ζουμιά
ρε θες να κάνουν κίνημα του γάτου οι καρποί
κι ό,τι γλυκά ροκάνιζαν σαν φούσκα να χαθεί..