29 Οκτωβρίου 2017

ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ......

" Η δημόσια παρέμβαση μας γίνεται σήμερα, γιατί διαπιστώνουμε ότι στην τοπική κοινωνία της Σάμου με αφορμή το προσφυγικό-μεταναστευτικό, κάποιοι με τις ενέργειες ή τις παραλείψεις τους οδηγούν τα πράγματα σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις, που θα μας ταλαιπωρήσουν ιδιαίτερα και επιπρόσθετα θα δυσφημήσουν και θα αμαυρώσουν το νησί μας..." ( samos24 )

   Και η κοροϊδία του κόσμου καλά κρατεί .... 

Ξαφνικά λοιπόν σύσσωμη η πάλε ποτέ ισχυρή ομάδα του πρώην ΠΑΣΟΚ και νυν ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να μας δείξει τον δρόμο της νηφαλιότητας και της ψυχραιμίας , να μας καταδείξει τους "κακούς" και να περιπλέξει για πολλοστή φορά τα πράγματα γύρω από κομματικές και παραταξιακές βλέψεις και προετοιμασίες συνδυασμών . Αλλά φυσικά αυτό είναι το μεγάλο θέμα μιας και για όλα τα κομματικά στελέχη αυτό που πάντα ήταν επιδίωξη ήταν .. η κομματική και πολιτική επικράτηση και μόνο . Άσχετα αν αυτό είχε να κάνει με το καλό του τόπου ή όχι , άσχετα αν αυτό είχε να κάνει με το καλό της πατρίδας ή όχι .

   Χωρίς να αναλύσουμε την ανακοίνωση , άλλωστε ο καθένας και η καθεμιά μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα , εμείς θέλουμε απλά να θίξουμε κάποιες απορίες μας προς τους πρώην αυτοδιοικητικούς μας ...
.. αλήθεια εσείς όλοι που διοικήσατε επί δεκαετίες και μάλιστα τις χρυσές δεκαετίες το νησί μας , μπορείτε να μας πείτε τα αποτελέσματα της διοίκησης σας αυτής ; 
.. αλήθεια εσείς όλοι όταν στηρίζατε τις κυβερνήσεις που υποστήριζαν και τροφοδοτούσαν τις πολεμικές πολιτικές και δημιουργούσαν τα κύματα μετανάστευσης , δεν βλέπατε που θα πήγαινε το θέμα και το κακό που έρχονταν για να αντιδράσετε τότε ; ( aegaio.blogspot )
.. αλήθεια όλοι εσείς που σήμερα υπογράφετε γιατί όταν είχατε την δύναμη της απόφασης δεν πήρατε άλλες αποφάσεις αλλά στηρίζατε όποιες το κομματικό κράτος των Αθηνών αποφάσιζε ερήμην μας ; ( aegaio.blogspot , aegaio.blogspot )
    Τέλος καλά θα ήταν πρώτα να κάνατε την αυτοκριτική σας , και όχι στην βάση του ότι ο λαός δεν μας ψήφισε και άρα μας τιμώρησε , να σταθείτε με σκυμμένο το κεφάλι μπροστά στους συμπατριώτες μας μιας και οι δικές σας αποτυχίες ευθύνονται για την σημερινή κατάντια μας , και να σταματήσετε να απαιτείτε το δικαίωμα συμμετοχήςσε όποια μορφή στα κοινά του νησιού μας .. . αρκετή ζημιά έχετε κάνει μέχρι τώρα . 
Αναρτήθηκε από samiaki anaptiksi