20 Οκτωβρίου 2017

ΕΙΜΑΣΤΕ: ΣΑΜΙΩΤΕΣ, ΑΚΡΙΤΕΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΟΛΙΤΕΣ!


ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΗΚΑΜΕ ποτέ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ και ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ τους δυστυχισμένους ανθρώπους, που αναγκάστηκαν λόγω πολέμου, να εγκαταλείψουν τις εστίες τους και την Πατρίδα τους! ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ!

ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ με απόφαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου την δημιουργία ΕΝΟΣ ΜΟΝΟ HOT SPOT για την ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ αυτών των ανθρώπων, την ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ στο νησί ΜΑΣ και την ΑΜΕΣΗ μετακίνηση - προώθηση τους στον όποιο προορισμό αυτοί επιθυμούν!

ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΙΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ! Δεν είμαστε εμείς οι δεσμώτες τους! Δεν είμαστε ΕΜΕΙΣ αυτοί που επιβάλουν ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΑ τους στο Νησί μας, και τις ΑΘΛΙΕΣ συνθήκες διαβίωσης τους! Συνθήκες οι οποίες ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙ, ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ, ΝΑ ΛΟΙΔΟΡΗΣΕΙ, κατά της ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!


ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Ε.Ε. ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙ 20.000 ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ, ΕΙΔΙΚΑ μετά την ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΛΟΖΑΝΗΣ και της παράλληλες περίπου δηλώσεις του κου Μουζάλα: «οι μετανάστες ήρθαν στα νησιά για να ΜΕΙΝΟΥΝ και θα εξισώσουμε τα δικαιώματά τους με αυτά των ντόπιων»! Στον ΤΟΠΟ ΜΑΣ δεν χτίστικε ΠΟΤΕ Τζαμί και ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ τέτοιου είδους σκέψεις ή προθέσεις! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ Ή ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΥ HOT SPOT Ή ΔΟΜΗ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΦΥΛΑΚΗ), ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, όποια κι αν είναι η εξουσία που υπηρετεί, όντας ΑΙΡΕΤΟΙ άρα ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΜΑΣ , ΝΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ,! ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ για την παρουσία των διαφόρων Μ.Κ.Ο που με την παρεμβατική και οικονομική δράση τους και χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ή την ΕΦΟΡΙΑ εκμαυλίζει την κοινωνία μας!

Η FRONTEX ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ . ΟΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ.

Η Σάμος ΜΑΣ είναι Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ! Έχει μακρόχρονη και πολυτάραχη Ιστορία! Όλη μας την ζωή πασχίζουμε, τηρώντας το Σύνταγμα και τους Νόμους, πληρώνοντας τους φόρους μας, να ζήσουμε, να επιχειρήσουμε, να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας, μόλις 1200 μέτρα από την Τουρκία! Εμείς οι Σαμιώτες, οι Ακρίτες, οι Έλληνες Πολίτες, διατηρούσαμε και διατηρούμε την σταθερότητα στα Σύνορα της Ελλάδας και αργότερα της Ευρωπαϊκής Ένωσης!
ΕΜΕΙΣ ΦΥΛΑΜΕ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ!
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ! Τα μέτρα λιτότητας που έχουν επιβληθεί στην Ελλάδα και κατ’ επέκταση στην Σάμο, οι υπέρογκοι φόροι, και η αύξηση του Φ.Π.Α. στο νησί μας, κάνουν απαγορευτική την επιχειρηματικότητα σε μια αγορά εξόχως ανταγωνιστική, ενώ η ανεργία μαστίζει όλες τις ηλικίες. Σ’ αυτά προστίθενται η περικοπή των Συντάξεων και τα άδεια Ασφαλιστικά Ταμεία. ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ, ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΕΝΑΝ ΚΑΘΟΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΣΑΜΟ ΜΑΣ, ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΟΜΗΡΩΝ! Τόσο των μεταναστών, όσο και ημών ΤΩΝ ΣΑΜΙΩΤΩΝ, ΑΚΡΙΤΩΝ, ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ! Αυτό είναι ΚΑΘΑΡΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑΙΗ ΠΡΑΞΗ! Είμαστε ΟΜΗΡΟΙ στην ίδια μας την πατρίδα, ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ! Ως ΣΑΜΙΩΤΕΣ, ΑΚΡΙΤΕΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΟΛΙΤΕΣ γνωρίζουμε το άρθρο 120 του Συντάγματος παράγραφος 4 « Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων που δικαιούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία.»
ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ και ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ όλες τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες των ευπαθών ομάδων, παγκοσμίως, όπως και το δικαίωμα τους στην Ελευθερία! ΑΛΛΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΛΩΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΟΛΩΝ! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ! ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ, ΦΑΝΕΡΑ, ΕΝΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ… ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ… ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ… ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ.!
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΥΠΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ!
Η Ε.Ε ΜΕ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΓΚΛΩΒΙΖΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΔΙΕΞΟΔΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΠΡΟΜΗΝΥΕΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ

Σαμιώτες Ακρίτες Έλληνες Πολίτες


https://www.facebook.com/groups/1330544103623671/?hc_ref=ARTnOQXDYA8f9BQfIf8E_KgGvPItgRCr41AnN2xkN7evNcC89Of_etq2xs9Bhy_mpQM