29 Σεπτεμβρίου 2017

Κύριε Αγγελόπουλε ή μας δουλεύετε ή σας δουλεύουμε ή δουλευόμαστε όλοι μαζί


Κι ενώ το Συμβούλιο της Ευρώπης ρίχνει λάδι στη φωτιά καταδεικνύοντας την κακοδιαχείριση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ για το προσφυγικό χαρακτηρίζοντας μάλιστα τη χώρα μας Κολαστήριο, ο κύριος Αγγελόπουλος, Δήμαρχος ημών των Σαμιωτών,  κάνει έκκληση για ομόνοια, σοβαρότητα και υπευθυνότητα δίχως, γι’ άλλη μια φορά, να παίρνει θέση ουσιαστική και αποτελεσματική. Ούτε για μας, αλλά ούτε για τους «φιλοξενουμένους» μας.  

Έγραψε, για ετικέτες, για λαϊκιστικές και επικίνδυνες προσεγγίσεις για ΜΚΟ που δεν είναι όλες οι ίδιες, λες και μπορεί να τις ξεχωρίσει, για μετανάστες και πρόσφυγες που δεν είναι όλοι παραβατικοί λες και μπορεί, δια μαγείας προφανώς, να γνωρίζει έναν προς έναν.
Έγραψε για υπευθύνους ονοματίζοντάς τους.
Έγραψε για μικροπολιτική, που οφείλουμε να επισημάνουμε ότι αυτές τις λεκτικές επιλογές η απλή Σαμιακή κοινωνία δεν τις καταλαβαίνει. Έγραψε για μοναχική προσπάθεια αποφεύγοντας να κατονομάσει ποιος είναι μοναχός του, αν εννοεί βέβαια τους δημότες του τότε συμφωνούμε.

Έγραψε, έγραψε, έγραψε...ένα κατ’ άλλα ωραιότατο, ομολογουμένως με «ενσυναισθητική» ικανότητα κείμενο, που όμως η ακροτελεύτια πρόταση, «υποτίθεται ότι υπεραγαπούν», ήταν περιττή, αν όχι προσβλητική. 

Γιατί η αλήθεια, αν και πικρή, πρέπει να λέγεται. Εσείς κύριε Αγγελόπουλε και το επιτελείο σας δεν είστε που ζητάτε από τον κύριο Μουζάλα τη συμβολή του προκειμένου να έρθουν τα εκατομμύρια επιχορηγήσεων στη Σάμο για έργα υποδομών, που όχι μόνο έμειναν πίσω επί Δημαρχίας σας αλλά ήδη κάποια από αυτά έχουν γίνει και παρουσιάζονται ως μηδέποτε γενόμενα; 
Τώρα, σήμερα γιατί κατηγορείτε αυτούς, αυτόν που εκλιπαρείτε προτάσσοντας το μεταναστευτικό σε κάθε σας ενέργεια προκειμένου να πάρετε εγκρίσεις για έργα που θα έπρεπε, χωρίς δεύτερη σκέψη και με δύναμη φωνής και ψυχής να έχετε υλοποιήσει αφού μόνο εσείς «υπεραγαπάτε» τον τόπο που σας ψήφισε;

Να αφήσετε το μεταναστευτικό στην άκρη, γιατί πλέον είναι πολύ αργά για θέσεις, τοποθετήσεις και μεγαλόστομες κουβέντες.
 Δεν είναι ώρα να δείχνετε ενδιαφέρον για κάτι που από την αρχή αδιαφορήσατε με την ταυτόχρονη δημόσια πρόσκλησή σας να μείνουν οι φιλοξενούμενοι μας στη Σάμο και ὧ γέγονε, γέγονε, όπως πολύ σωστά θέτετε στο γραπτό λόγο σας,  στο μόνο σημείο που έχετε δίκιο.
    
Μη ξεχνάτε ενός κακού εκ... «μύρια» έπονται! 

Μέσα από δηλώσεις κενές περιεχομένου ίσως αυτό επιδιώκεται, τελικώς.