Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπτυξιακή Υστέρηση Π.Ε. «ΜΕΛΙΣΣΑ» εύχεται καλή σχολική χρονιά σε μαθητές εκπαιδευτικούς και γονείς. Εύχεται ιδιαίτερα δύναμη και υγεία στους λειτουργούς της ειδικής αγωγής σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης και τα παιδιά που φοιτούν σε αυτές.
Με εκτίμηση,
το Δ.Σ