29 Σεπτεμβρίου 2017

Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ ... ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ .... !!!!


πηγή samiaki anaptiksi 

Έτσι μπράβο .. να πέφτουνε οι μάσκες να τελειώνουμε  μπας και καταλάβει και ο τελευταίος συμπατριώτης μας την πραγματικότητα . Τα παιδάκια της δήθεν αριστεράς που χρηματοδοτούνται χρόνια τώρα από αντίστοιχες παγκόσμιες "ανθρωπιστικές " οργανώσεις , βασικός
χρηματοδότης τους ο γνωστός και μη εξαιρετέος Σόρρος , βλέπε επίσης τις καταβολές και πρώην δουλειά ακόμα και του Μουζάλα , γιαυτό άλλωστε έβαλαν τον λύκο να φιλάει τα πρόβατα , τώρα που πλέον ανακαλύπτονται όλα σιγά σιγά μέσα από τον πανικό και την τρομάρα τους αντιδρούν σπασμωδικά και ξεδιάντροπα .
Ούτε ιερό φυσικά ούτε όσιο δεν έχουν αλλά ούτε τσίπα να κρατήσουν έστω τα προσχήματα , αλλά πραγματικά τι να περιμένει διαφορετικό κανείς από τέτοιους τύπους που όλη την ζωή τους έχουν μάθει να επιβιώνουν ως παράσιτα εις βάρος των υπολοίπων .
Τόσο αισχροί και ποταποί είναι που θεωρούν .. ανθρωπισμό και παροχή υπηρεσιών προς τους "ταλαιπωρημένους" .. την στήριξη αυτών που καθοδηγούν και ελέγχουν το σύγχρονο δουλεμπόριο . Δηλαδή θεωρούν ότι είναι ανθρωπιά να στηρίζεις τον ξεριζωμό , το κυνήγημα , τον θάνατο , την παρανομία εις βάρος αθώων ψυχών ... αυτό είναι το πρόσωπο της αριστεράς λοιπόν στην Ελλάδα ;;; .. Για το μόνο που θα συμφωνήσουμε είναι πως είναι ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ... ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ .. ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΥΣ ΨΕΥΤΟΑΝΡΘΩΠΙΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑ ... ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ.... ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΣΑΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ .....
    Α και κάτι τελευταίο .. είτε το θέλετε είτε όχι όποιος μπαίνει σε μια ξένη χώρα .. ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΤΡΟΠΟ , ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ .. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΣ... ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ .....
Αναρτήθηκε από samiaki anaptiksi