Το παιχνίδι το γνωρίζει καλά η Ύπατη Αρμοστεία .....αφού πρώρα έβγαλε μια ανακοίνωση ότι στο κέντρο μεταναστών Σάμου θα γίνουν φασαρίες για να ετοιμάσει και το κλίμα όπου τον άλλο μήνα θα έχουμε και τις πρώτες βροχές .......'άφησε τους μετανάστες να εγκατασταθούν σε σκηνές στα διπλανά χωράφια ούτε ώστε μεθαύριο να αρχίζουν να κλαίνε πάλι για τις απαράδεκτες συνθήκες διαβίωσης στο κέντρο