Δυστυχώς η ευθύνη η αρμοδιότητα του έργου σήμερα πέρασε από τον δήμο στην Περιφέρεια όπου θα κληθεί να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά και να πληρώσει για αμαρτίες άλλων
Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν.
Είναι η τρίτη, συνεχής φορά που επιχειρείται να μαζευτούν τα ασυμμάζευτα στην ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΟΔΟ ΒΑΘΕΟΣ ΣΑΜΟΥ με τις πρόχειρες, τύπου κατασκευές να καθιστούν την όδευσή μας ακόμη πιο επικίνδυνη.
Από τη μια ογκόλιθοι και όγκος χωμάτων βρίσκουν διέξοδο στο οδόστρωμα, κι από την άλλη ο Δήμος, με την «περίφημη Τεχνική Υπηρεσία του» να επιμένουν στην ανάθεση εργολαβιών χιλιάδων ευρώ τα οποία σκορπίζονται στο δρόμο, αυτόν το στρωμένο με ροδοπέταλα για τους εργολάβους, καρμανιόλα όμως για τους πολλούς.
Με
δεδομένη την ανασφάλεια της οδού, επιτέλους, μπορεί κάποιος υπεύθυνα (;) να μας
απαντήσει στα εύλογα ερωτήματά μας:
1) Συμφωνούν οι μελέτες χάραξης της οδού
με τη γεωλογική και τη γεωτεχνική μελέτη; καθώς, ο Δρ. Μισυρλής, επισημαίνει
στις διαπιστώσεις του -των 3000€ - ότι η
χάραξη της οδού επιλέχθηκε χωρίς να υπάρχει γεωλογική μελέτη!
2)
Είχαν
γνώση οι φύλακες, δηλαδή η τεχνική υπηρεσία και οι επιβλέποντες του έργου, για
τις επικίνδυνες
περιοχές, αυτές που καθόρισε η γεωλογική μελέτη, ή είπαν το γνωστό δικό μας… να
εδώ να;
3)
Οι
«ειδικοί του Δήμου μας», έλαβαν υπόψη τους τις γεωλογικές αναφορές η βαρύτητα
των οποίων είναι καθοριστική και σε πολλές περιπτώσεις τροποποιεί τη χάραξη οριζοντιογραφικά και μηκοτομικά, δηλαδή
χιλιομετρικά;
4)
Διαθέτει η Τεχνική Υπηρεσία τού Δήμου το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό για να μελετήσει και
εν τέλει να επιβλέψει εάν τα μέτρα για τις επισφαλείς περιοχές ήταν και είναι
εφαρμόσιμα;
5) Έχει
αξιολογηθεί από την Τεχνική Υπηρεσία τού
Δήμου κατά πόσον οι εκτεταμένες και σοβαρές αστοχίες έπρεπε να
προβλεφθούν από τη Γεωλογική-Γεωτεχνική
μελέτη;
6) Ενώ
το έργο είχε ξεκινήσει, εκ των υστέρων, πέφτουν - μαζί με τα πρανή - στο
τραπέζι 4 συμπληρωματικές και νέες γεωτεχνικές μελέτες. Από πού και πως
προέκυψε αυτή η ανάγκη; Η Τεχνική Υπηρεσία τι εξέτασε και πως, προκειμένου να οδηγηθεί σε επιλογές λύσεων
μετά συμβούλων, εκατομμυρίων ευρώ, για να μη μας βρει καμία συμφορά;
7) Σε
τι και ποιους τελικά ωφέλησαν οι 4 γεωτεχνικές μελέτες; Τέτοια πρεμούρα είχαμε
για να ξεκινήσει ένα οδικό έργο για το καλό της πόλης, των δημοτών και των
επισκεπτών της, χωρίς να ξέρουμε στην κυριολεξία σε τι έδαφος πατάμε;
8) Είναι
δυνατόν να θεωρούνται οι έντονες βροχοπτώσεις αιτία για να κατολισθαίνει ένας
ολοκαίνουργιος δρόμος;
9) Κατασκευάζεται τεχνικό έργο που να μην ανταποκρίνεται σε
δυσμενείς περιπτώσεις ; Δηλαδή όταν
βρέχει πρέπει να διακόπτεται η κυκλοφορία;
10) Οι 13 Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου
Σάμου, ( οι νέοι του Δ.Σ είναι οι
παλιοί, αυτό μην το ξεχνάμε), που έσπευσαν
να παραλάβουν τα «φανταστικά» τοιχία ( τα τοιχία που καταστράφηκαν, αυτό το
γνωρίζουμε), έχουν ύπνο ελαφρύ;
Γιατί:
·
τοιχία δεν έχουμε,
·
ασφαλή όδευση δεν έχουμε,
·
δρόμο δεν έχουμε.
Έχουμε όμως καλή διάθεση και όρεξη, με ότι συνεπάγεται
αυτό για τους ενάγοντες και τους εναγομένους…