Άλλη μια φορά μια κοινωνικής προσφοράς απόφαση της κυβέρνησης , του κράτους των Αθηνών αφήνει εκτός τα νησιά μας και για άλλη μια φορά κανείς δεν ασχολείται , κανείς δεν ενεργοποιείται .
κ. Βουλευτά έχετε μεγάλο μερίδιο ευθύνης και ως εκπρόσωπος των νησιών μας αλλά κυρίως ως κυβερνητικό στέλεχος και κάποια στιγμή πρέπει να κάνετε επιτέλους κάτι να σταματήσει αυτή η απαξίωση . Έχετε υποχρέωση να διεκδικήσετε και όχι απλά να μεταφέρετε τα κυβερνητικά δελτία τύπου . Γιαυτό σας εμπιστεύτηκε ο κόσμος των νησιών μας και μάλιστα δις ..
Μέχρι στιγμής η Ικαρία δεν συγκαταλέγεται στα 12 νησιά που έχουν ενταχθεί στις δύο πρώτες φάσεις του προγράμματος. Ωστόσο, το γεγονός ότι το σχέδιο βρίσκεται σε εξέλιξη δημιουργεί εύλογα το ερώτημα αν θα μπορούσε στο μέλλον να διεκδικήσει και ο Δήμος Ικαρίας αντίστοιχη χρηματοδότηση, αξιοποιώντας δημοτικά ακίνητα ή διαθέσιμες εκτάσεις για την κατασκευή κατοικιών που θα καλύπτουν τις ανάγκες γιατρών, νοσηλευτών, εκπαιδευτικών και άλλων εργαζομένων στις δημόσιες υπηρεσίες του νησιού.
ΠΗΓΗ fm954
Σπίτια για γιατρούς και εκπαιδευτικούς σε 12 νησιά – Θα μπορούσε η Ικαρία να είναι η επόμενη;
Το νέο πρόγραμμα του Υπουργείου Εσωτερικών φέρνει μόνιμες κατοικίες για γιατρούς, νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και ένστολους σε μικρά νησιά. Η Ικαρία, που τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει διαρκώς προβλήματα στελέχωσης, θα μπορούσε να διεκδικήσει αντίστοιχη χρηματοδότηση;
Το Υπουργείο Εσωτερικών προχωρά στην υλοποίηση ενός εκτεταμένου προγράμματος δημιουργίας κατοικιών για γιατρούς, νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς, στελέχη του Λιμενικού, της Αστυνομίας και άλλους δημοσίους λειτουργούς που υπηρετούν σε μικρά, απομακρυσμένα ή τουριστικά νησιά.
Στην πρώτη φάση του προγράμματος έχουν ήδη ενταχθεί επτά περιοχές – Λειψοί, Αστυπάλαια, Ιθάκη, Τήνος, Αμοργός, Πάτμος και ο Δήμος Αγίου Βασιλείου Ρεθύμνου – ενώ ακολουθούν ακόμη πέντε: Σύμη, Κάρπαθος, Αγαθονήσι, Σίφνος και Σέριφος.
Το σχέδιο περιλαμβάνει την κατασκευή, αγορά ή ανακαίνιση περίπου 100 κατοικιών που θα παραχωρούνται δωρεάν σε εργαζόμενους του Δημοσίου, με στόχο να αντιμετωπιστεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αποθαρρύνει τις μετακινήσεις στα νησιά: η έλλειψη διαθέσιμης και οικονομικά προσιτής στέγης.
διαβάστε την είδηση εδώ
Ένα ζήτημα που αφορά και την Ικαρία
Η είδηση αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για την Ικαρία.
Τα τελευταία χρόνια το νησί έχει βρεθεί πολλές φορές στο επίκεντρο λόγω των δυσκολιών στελέχωσης του Νοσοκομείου Ικαρίας, των Περιφερειακών Ιατρείων και άλλων δημόσιων υπηρεσιών. Παράλληλα, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου εκπαιδευτικοί, γιατροί ή άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι δυσκολεύονται να βρουν κατοικία, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, όταν μεγάλο μέρος των διαθέσιμων ακινήτων διατίθεται για τουριστική εκμετάλλευση.
Το στεγαστικό πρόβλημα έχει αναδειχθεί επανειλημμένα ως ένας από τους βασικούς λόγους που δυσκολεύουν την προσέλκυση προσωπικού στις νησιωτικές περιοχές, ακόμη και όταν υπάρχουν οικονομικά κίνητρα.
Η Ικαρία δεν περιλαμβάνεται – προς το παρόν
Μέχρι στιγμής η Ικαρία δεν συγκαταλέγεται στα 12 νησιά που έχουν ενταχθεί στις δύο πρώτες φάσεις του προγράμματος.
Ωστόσο, το γεγονός ότι το σχέδιο βρίσκεται σε εξέλιξη δημιουργεί εύλογα το ερώτημα αν θα μπορούσε στο μέλλον να διεκδικήσει και ο Δήμος Ικαρίας αντίστοιχη χρηματοδότηση, αξιοποιώντας δημοτικά ακίνητα ή διαθέσιμες εκτάσεις για την κατασκευή κατοικιών που θα καλύπτουν τις ανάγκες γιατρών, νοσηλευτών, εκπαιδευτικών και άλλων εργαζομένων στις δημόσιες υπηρεσίες του νησιού.
Μια επένδυση που μένει στον τόπο
Σε αντίθεση με τα επιδόματα ενοικίου, οι κατοικίες αυτές παραμένουν στην ιδιοκτησία των δήμων και μπορούν να εξυπηρετούν διαχρονικά τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.
ΠΗΓΗ https://ikariaki.gr/
