26 Απριλίου 2024

Έγια μόλα, έγια λέσα, άι παράτα μας ρε Φλέσσα

 

«Τα παιδιά τα σκοτώσαμε όλοι και όλες μαζί», είπε η Βίκυ Φλέσσα αναφερόμενη στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών. Πώς ακριβώς τα σκοτώσαμε όλοι μαζί; Εγώ, προσωπικά, δεν είχα δικαίωμα υπογραφής συμβάσεων και δεν έφτασε στο γραφείο μου καμία επιστολή με την οποία με προειδοποιούσαν οι συνδικαλιστές για τον κίνδυνο μεγάλου ατυχήματος. Ούτε πολιτικός είμαι, ούτε κατάγομαι από κάποιο πολιτικό τζάκι, ούτε με διόρισαν κάπου, ούτε με δημόσιο χρήμα έχω πληρωθεί ποτέ, ούτε ήμουν μέλος κάποιας κυβέρνησης και τα υπουργεία δεν ξέρω καν που είναι.
Μεγαλύτερο «πλυντήριο» ξεπλύματος Καραμανλή και Μητσοτάκη δεν έχει υπάρξει από την αποφράδα εκείνη μέρα μέχρι σήμερα. Κάποιοι έχουν – έστω και ελάχιστη – αξιοπρέπεια.




*** Και φυσικά ο Παύλος Μαρινάκης την κάλυψε, καθώς μίλησε για κοπτοραπτική. Μίλησε, λέει, για διαχρονικές παθογένειες. Ποιος ευθύνεται για αυτές τις παθογένειες; Κάποιοι φίλοι από το χωριό ή τα δύο κόμματα που κυβέρνησαν από τη Μεταπολίτευση και μετά; Ποιοι έβαλαν τις υπογραφές τους; Ποιοι κώφευαν όταν κάποιοι τους φώναζαν ότι θα γίνει ατύχημα; Ποιοι διόριζαν από τα παράθυρα, χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο;
Η χυδαιότητα στην πολιτική δεν έχει τελειωμό.


*** Τραμπούκικη επίθεση δέχθηκε σύμφωνα με δημοσιεύματα η Αλεξία Μπακογιάννη από τον Στέφανο Χίο και μάλιστα κατέθεσε και μήνυση. Και μπράβο της και είμαστε όλοι μαζί της, αλλά διάβασα κάτι που πραγματικά μου προκάλεσε όχι και πολύ θετικά συναισθήματα.
Στο περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε στο κέντρο της Αθηνάς, ενεπλάκη λέει και ο αστυνομικός της φρουρός. Κι αναρωτιέμαι, γιατί στην Αλεξία Μπακογιάννη έχει χρεωθεί αστυνομικός; Έχει κάποια ιδιότητα που δεν γνωρίζουμε; Έχει καταθέσει επισήμως απειλές για τη ζωή της; Καλό θα ήταν να πάρουμε μια απάντηση, γιατί δημιουργούνται περίεργοι συνειρμοί και δεν είναι ωραίο, να το πω ευγενικά.

ΠΗΓΗ https://www.documentonews.gr/