Διάβασα στο πρωτοσέλιδο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ το κύριο άρθρο με τίτλο «Σε ακίνητα οι μισές ξένες επενδύσεις το 2023» και με κυρίευσε ένα έντονος κλαυσίγελως (κλάμα-γέλιο μαζί...)
ΔΕΝ προτίθεμαι να σας «χαλάσω» το Σαββατοκύριακο, ούτε να μειώσω τα δικά σας επίπεδα ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ…
Να είμαστε αισιόδοξοι, να ελπίζουμε, αλλά ταυτόχρονα να θυμόμαστε και την ιστορία μας καθότι, ως γνωστόν, «οι Λαοί που την ξεχνούν… την ξαναζούν»!
Σαν τα χρυσόψαρα «λησμονήσαμε» κιόλας το «λεφτά υπάρχουν» και το Καστελόριζο.
Ανέκαθεν υπήρχαν συμπολίτες μας που διαλαλούσαν ότι αποτελούμε απλά και μόνο μια «αποικία» για τους Δυτικούς, Ευρωπαίους και άλλους, Συμμάχους μας.
«Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες -ΔΕΝ εκχωρείται» τόνιζε ο μακαρίτης Ανδρέας Παπανδρέου.
Με την επιβολή Μνημονίων κομμάτι-κομμάτι το εκπληκτικό, ευλογημένο από το Θεό ‘οικόπεδο’ που αποτελεί την απόληξη της Χερσονήσου του Αίμου και των Βαλκανίων και επί σειρά χιλιετιών λέγεται Ελλάδα «εκχωρήθηκε» (ελέω Μνημονίων και μέσω ΤΑΙΠΕΔ) σε ξένους «επενδυτές».
«Η Ελλάς ανήκει εις την Δύσιν» τόνιζε ο μακαρίτης Κωνσταντίνος Καραμανλής αλλά ΔΕΝ φαντάσθηκε ότι κάποια μέρα «κυριολεκτικά» θα ανήκουμε σε Τράπεζες και Επενδυτές της Δύσης.
Λιμάνια, Αεροδρόμια, Σιδηρόδρομοι, πλουτοπαραγωγικές μονάδες περάσαν σε ξένα χέρια σε βαθμό που κάποιοι βροντοφωνούν ότι όλα όσα ήλεγχε αμέσως ή εμμέσως το Ελληνικό Κράτος περιήλθαν πλέον στα «χέρια» επενδυτών όχι μόνο Άγγλων, Γάλλων, Γερμανών, Ιταλών αλλά και Κινέζων, Αράβων, Βόρειο-Αμερικανών και άλλων….
Πληρώσαμε για το λεγόμενο «χρέος» μας στους φίλους δανειστές μας σχεδόν μισό τρισεκατομμύριο ευρώ και μας λένε χρωστάμε άλλα τόσα!...
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο πάλαι ποτέ Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) ανήκει πλέον στην Ιταλική Ferrovie dello stato Italiane group
Το Μεγαλύτερο Ελληνικό Αεροδρόμιο, το Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας εδώ και πολλά χρόνια στα χέρια Γερμανικών και Καναδικών εταιριών…
Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης και τα άλλα 13 περιφερειακά αεροδρόμια της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου στα χέρια της Γερμανικής Fraport…
Και επειδή δεν μου αρέσει να αδικώ κανένα οφείλω να σημειώσω από προσωπικές εμπειρίες ότι τα αεροδρόμιά μας έχουν βελτιωθεί σε αξιοπρόσεκτο βαθμό (ελάτε σας παρακαλώ να θυμηθούμε πάλι το «ουδέν κακόν αμιγές καλού;»)
Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς στην Cosco Group (Hong Kong) Limited
Ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης στην DIEP (Deutsche Invest Equity Partner σε συνεργασία με την Γαλλική CMA-CGM της Οικογένειας Σαντέ και με συμμετοχή του κ Ιβάν Σαββίδη).
Ο Αστέρας Βουλιαγμένης στην AGC Equity Partners (“AGC”) για λογαριασμό των Εταιρειών Jermyn Street Real Estate Fund IV LP (“Jermyn Street”) και της Apollo Investment Holdco S.a.r.l (“Apollo”), στην οποία μετέχουν δύο κρατικά κεφάλαια του Abu Dhabi και του Kuwait, Άραβες επενδυτές, καθώς και η τουρκική Dogus Group,
Το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού και το παράκτιο μέτωπο στη Lamda Development του ομίλου Λάτση.
Η «Κασσιόπη» της Κέρκυρας στην Αμερικανική NCH-Capital της Νέας Υόρκη ενώ συζητείται η εκχώρηση ξενοδοχειακών μονάδων και κρατικών εκτάσεων σε ξένους «επενδυτικούς» κολοσσούς…
Τα «Ιχθυοτροφεία Κεφαλονιάς» σε Ισπανικό έλεγχο.
Το δράμα για αμέτρητες χιλιάδες ιδιοκτήτες οικογενειακών κατοικιών βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με ξένους «επενδυτές» μαζί με τα εγχώρια «αρπακτικά» να έχουν ήδη αρπάξει και να συνεχίζουν να περιμένουν, σαν τα κοράκια λένε πολλοί συμπατριώτες μας, τις ημέρες που θα αρπάξουν και χιλιάδες άλλες για ένα κομμάτι ψωμί…
Το νερό και η Υγεία ως κοινωνικά αγαθά ΔΕΝ εκχωρούνται εύκολα σε ιδιωτικά συμφέροντα και προσωπικά ΔΕΝ μπορώ να φαντασθώ ξένους επενδυτές να αγοράζουν την Ακρόπολη, τον Λευκό Πύργο ή τα Μετέωρα καθώς, ΚΑΝΕΙΣ Έλληνας ΔΕΝ μπορεί να φαντασθεί ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα μπορούσε να κάνει τέτοιου είδους κινήσεις…
Μήπως, εδώ και πολλά χρόνια, κάποιοι κρέμασαν την καταραμένη πινακίδα «ΠΩΛΕΙΤΑ»Ι πάνω από την Ελλάδα μας και εμείς ακόμη...κοιμόμαστε;