7 Οκτωβρίου 2023

Περί Βιολογικού καθαρισμού Σάμου γράφει ο μηχανικός Ηλίας Βασιλείου...ακόμα του χρωστούν χρήματα

 

Με σκιτσακια του νηπιαγωγείου αυτά τα ίδια που έδειχνα στα παιδάκια του σχολείου της κόρης μου για να καταλάβουν τα μικρά πως λειτουργεί ένας βιολογικός καθαρισμός, ανέθεσαν με απ ευθείας ανάθεση φυσικά, σε παντελώς άγνωστο στην πιάτσα μας γραφείο των Αθηνών αντί του ποσού των 60.000 ευρώ και περιμένουν να λύσουν το πρόβλημα τους, που δεν θα υπήρχε αν έκαναν σωστά την δουλειά τους και συντηρούσαν την εγκατάσταση που έγινε με τα λεφτά της ΕΕ και του ελληνικού λαού.

 Η τωρινή δημοτική αρχή και φυσικά οι "μελετητές" δεν έχουν ιδέα περί τίνος μιλάνε αφού ούτε απ έξω από την εγκατάσταση δεν εχουν περάσει ποτέ και πάλι θα μου ζητάνε τα κατασκευαστικα σχέδια για να κάνει ο άλλος την δουλειά του εξ αποστάσεως και να πληρωθεί.

 Είναι επικίνδυνοι και πρέπει να φύγουν χθες!! 

Κάποια στιγμή θα δώσω μία συνέντευξη τύπου στα τοπικά μέσα για όλο το έργο και σίγουρα θα επέμβει ο εισαγγελέας. Έχε χάρη που 1ον βαριέμαι και 2ον έχω χεστει στη δουλειά απ όλους τους άλλους Δήμους και δεν προλαβαίνω...
Οι μελέτες που χρυσοπληρωνετε....
Το έργο αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και επιφυλασσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου, και για τα δεδουλευμένα χρήματα που ακόμα μου χρωστάτε. 
Απατεώνες