6 Σεπτεμβρίου 2023

Λόγω σεισμού και πανδημίας ισχυρίζεται ο Αντιδήμαρχος επί των Οικονομικών του δήμου ανατ.Σάμου δεν έγινε ο ισολογισμός .Κάνουμε ανάρτηση την απόφαση του δήμου Χίου μήπως και καταλάβει τι συμβαίνει

 Όποιος διαβάσει το νομοθετικό πλαίσιο  θα καταλάβει και την διαδικασία που ακολουθούν οι δήμοι στην δημοσίευση των ισολογισμών...ενδεικτικά κάνουμε ανάρτηση απόφασης του δήμου Χίου...Πόσο δύσκολο είναι εάν λέτε αλήθεια να δημοσιεύσετε τον Ισολογισμό χωρίς κομπασμούς και εξυπνάδες;

Όσοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι απαραίτητη η έγκρισή λογαριασμού διαχείρισης Ισολογισμός-Απολογισμός και επικαλούνται αστείες δικαιολογίες  είναι άσχετοι  ...σύντομα   θα λογοδοτήσουν και θα το βρουν μπροστά τους ακόμα και με έκπτωση από το αξίωμα τους 

Κάνουμε ανάρτηση του Ισολογισμού -Απολογισμού του Δήμου Χίου και αναμένουμε εξελίξεις


                                                               

                                                                    
                                                                   

                                                                    
                                                                     
                                                                       


                                                                
Ο αντιδήμαρχος επί των Οικονομικών του Δήμου Ανατολικής Σάμου σε ανάρτηση του στο fb δικαιολόγησε τη μη ύπαρξη ισολογισμού σημειώνοντας ότι ο σεισμός και η πανδημία δεν επέτρεψαν να γίνει ο Ισολογισμός .

Αστείες   δικαιολογίες από έναν που έχει και την ιδιότητα του Οικονομολόγου .

Αντιδήμαρχε   διάβασε λοιπόν προσεκτικά τον Ισολογισμό που δημοσίευσε ο Δήμος Χίου έτσι για να μαθαίνεις και να κάνεις καλά και νόμιμα την δουλειά σου

Έγραψε ο Αντιδήμαρχος αναφερόμενος μόνο στο έτος 2019 δηλαδή επί δημαρχίας Αγγελόπουλου ότι έγινε η διαδικασία αποσιωπώντας το έτος 2020-2021-2022-2023

Ο Δήμος μας (όπως και άλλοι Δήμοι τοπικά αλλά και πανελλαδικά με ανάλογες φυσικές καταστροφές) μετά το σεισμό λειτουργούσε εκτός του κτιρίου επί 6 μήνες λόγω επικινδυνότητας του και συγκεκριμένα σε σκηνές. Επίσης, για 2 έτη υπήρχε η πανδημία λόγω της οποίας δεν μπορούσαν οι ορκωτοί λογιστές (αρμόδιοι για την σύνταξη των παραπάνω οικονομικών καταστάσεων) να μετακινηθούν από την Αθήνα. Με τη λήξη της πανδημίας προχώρησε η σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων του τετραμήνου 2019 οι οποίες και ακολούθησαν τη διαδικασία έγκρισης από το Δημοτικό Συμβούλιο.