7 Νοεμβρίου 2022

Στο φουλ βάζει η Ρόδος τις μηχανές για το καλύτερο αποτέλεσμα στην Word Travel Market

 

Με όσα πυρομαχικά και με εφόδιο τη φετινή επιτυχία της τουριστικής σεζόν θα μετάσχει η Ρόδος στην τουριστική έκθεση  World  Travel Market που ανοίγει από αύριο Δευτέρα  7 Νοεμβρίου τις πύλες της στο Λονδίνο.

Η Ρόδος θα προβληθεί στο δικό της περίπτερο ένα μεγάλο και άνετο χώρο που δημιουργήθηκε για να είναι εφικτό σε αυτόν να διεξάγονται επιχειρηματικές συναντήσεις  και ραντεβού με εκπροσώπους ξένων τουριστικών πρακτορείων.

Η τουριστική έκθεση Word Travel Market είναι βαρόμετρο για τον τουρισμό  της Ρόδου και αναμένεται να  δώσει το  πρώτο στίγμα για το τι μπορεί να προκύψει τη σεζόν του 2023.

Στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου έχει μεταβεί πολυπληθής αντιπροσωπεία της Ρόδου με επικεφαλής το δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Β. Καμπουράκη και πλήθος στελεχών του τουρισμού και επιχειρηματιών που θα δώσουν όλοι μαζί τις μάχες τους για τη σεζόν του 2023 και όχι μόνο.

Στη φαρέτρα της η αντιπροσωπεία έχει και τα τέσσερα νέα σποτ που αφορούν το θεματικό τουρισμό και στόχο έχουν να δείξουν παντού ότι η Ρόδος δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα αλλά και πολλά άλλα που  αξίζει να ανακαλύψουν οι ταξιδιώτες.

Τα σπότ δημιουργήθηκαν πρόσφατα και παρουσιάστηκαν στους δημοσιογράφους στη Ρόδο.

Τι θα κάνει ο ΕΟΤ

Με όλα του τα «όπλα» θα δώσει βροντερό «Παρών» ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου, την World Travel Market London, που ανοίγει τις πύλες της αύριο Δευτέρα 7 Νοεμβρίου στο Λονδίνο.

Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου τα φώτα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα είναι στραμμένα στο Λονδίνο, με τον ΕΟΤ, όπως τονίζει στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο γενικός γραμματέας του, Δημήτρης Φραγκάκης, να έχει ήδη προετοιμάσει μεθοδικά την παρουσία της Ελλάδας πολλούς μήνες πριν.

Δ. Φραγκάκης: Ο ΕΟΤ πηγαίνει με όλα του τα όπλα στην WTM London 2022

Στη μεγαλύτερη έκθεση του κόσμου θα παρουσιάσουμε το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού, αναφέρει ο κ. Φραγκάκης και εστιάζει στο νέο ανανεωμένο περίπτερο του ΕΟΤ, που κάνει το ντεμπούτο του στην WTM. «Mε δεκάδες συνεκθέτες από όλη τη χώρα, καινοτομίες όπως η παρουσίαση των eco Islands και πολλά άλλα, θέλουμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας στην διεθνή αγορά και να τονίσουμε τις δυνατότητες μας σε ένα πολύ απαιτητικό κοινό. Η Ελλάδα μπαίνει πλέον σε μία νέα εποχή για τον τουρισμό με αυτοπεποιθηση, πίστη στις δυνάμεις της και καλή προετοιμασία», αναφέρει ο κ. Φραγκάκης.

Η Ελλάδα ταξιδεύει στην WTM 2022

Εστιάζοντας στην παρουσία της Ελλάδας στην WTM 2022, 80 συνεκθέτες από όλη τη χώρα, μεγάλες επιχειρήσεις, Περιφέρειες, Δήμους, κ.ά., θα προβάλουν το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, ενώ στο πλαίσιο της έκθεση η ελληνική πλευρά θα υλοποιήσει εκδήλωση για την βιωσιμότητα παρουσιάζοντας τα 3 ελληνικά «eco islands» (Νάξο, Αστυπάλαια, Χάλκη), πάντα υπο το πρίσμα της αειφορίας και των πρωτοβουλιών που ήδη τρέχουν σε αυτά. Την ίδια στιγμή η ελληνική τουριστική ηγεσία θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με τους μεγαλύτερους παίκτες της βρετανικής αγοράς και όχι μόνο, ενώ την παράσταση θα κλέψουν τα βραβεία που θα παραλάβει η Ελλάδα σε δυο μεγάλες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο.

Ντεμπούτο στην έκθεση για το νέο περίπτερο του ΕΟΤ

Στα εκθεσιακά δρώμενα της έκθεσης εντάσσεται και η πρώτη εμφάνιση του νέου περιπτέρου του ΕΟΤ, που θα αποτελεί τη βάση για τις εκδηλώσεις του ΕΟΤ και στις μελλοντικές τουριστικές εκθέσεις. Ο νέος σχεδιασμός αναδεικνύει την εταιρική ταυτότητα του ΕΟΤ και των συνεκθετών του, καθώς και τα επιμέρους στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας του, όπως τονίζεται. Βασικά συστατικά της δομής του περιπτέρου είναι η επιλογή απλών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων μεταφρασμένων στο σύγχρονο γίγνεσθαι, που βοηθούν τον επισκέπτη να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του ελληνικού πολιτισμού και της ιστορίας που τον διακρίνει, πάντοτε μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης οπτικής.

Το σύνολο της κατασκευής αφηγείται μία ιστορία: Την ιστορία ενός τόπου, που απαρτίζεται από διακριτά και ιδιαίτερα στοιχεία-δομές, που στο σύνολό τους συνθέτουν το χαρακτηριστικό locus της χωρικής κατασκευής. Ο επισκέπτης, περιδιαβαίνοντάς τα, συνδέεται και αναγνωρίζει διαφορετικές πτυχές του πολιτισμού και της ελληνικής ιδιοσυστασίας, βιώνει την αίσθηση του «ανήκειν», και αποκτά μία ολοκληρωμένη αυθεντική εμπειρία. «Μέτρον Άριστον» και «Μηδέν Άγαν», στοιχεία που διακρίνουν την αισθητική και το ύφος του χώρου, με απλό, ξεκάθαρο τρόπο, με αναφορές στην ελληνική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό.

Η παρουσία του ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

Οι Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και επικοινωνίας που εκπονεί ετησίως ο ΕΟΤ. Σκοπός της συμμετοχής μας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας (brand awareness) της χώρας και η επικοινωνία στο ευρύ κοινό της ποικιλίας και των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός Ελλάδα, καθώς και η λειτουργική και αισθητική υποστήριξη της εικόνας ενός σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος. Τα περίπτερα του ΕΟΤ εξυπηρετούν τον βασικό επικοινωνιακό του στόχο που δεν είναι άλλος από την «ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».

Από το 2011 και έως σήμερα ο ΕΟΤ συμμετέχει στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού προσαρμοσμένα στις εκάστοτε διαστάσεις του εκθεσιακού χώρου. Ο ενιαίος σχεδιασμός, εναρμονισμένος με τους άξονες στρατηγικής του ΕΟΤ ως προς την προβολή των προϊόντων, συμβάλει μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand «Ελλάδα», διευκολύνοντας τη διαμόρφωση διακριτής αλλά και συνεπούς διαχρονικά ταυτότητας για το ελληνικό περίπτερο στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον των διεθνών εκθέσεων. Το περίπτερο με το οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε έως σήμερα στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις βραβεύθηκε σε πλήθος διοργανώσεων, για τον λιτό και κομψό σχεδιασμό του και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

World Travel Market London 2022

Με τα φώτα να είναι στραμμένα στην WTM London οι «παίκτες» της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς ο κλάδος έχει εξελιχθεί και αναδιαμορφωθεί τα τελευταία δύο χρόνια προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας καταναλωτικής αγοράς.

 ΠΗΓΗ https://www.skyrodos.gr/