3 Φεβρουαρίου 2022

Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ



Σχετικά με την ενίσχυση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Σάμου με επιπλέον προσωπικό θα ήθελα να επισημάνω τα ακόλουθα : 

1) Το γεγονός καθεαυτό της ενίσχυσης με 15 επιπλέον αστυνομικούς είναι πολύ θετικό.

2) Με έκπληξη είδα την ανακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νόμου Σάμου. Στη περίεργη αυτή ανακοίνωση μου καταλογίζεται ότι προσπαθώ να ....σφετεριστώ! το γεγονός ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου υπέγραψε αυτήν την απόφαση, την οποία μου ανακοίνωσε ο ίδιος ο κ. Υπουργός, προκειμένου να ενημερώσω τους πολίτες. 

3) Υπενθυμίζω στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης (εάν το έχει λησμονήσει...) ότι έχουν επισκεφθεί το πολιτικό μου γραφείο και παράλληλα μου έχουν διαβιβάσει επανειλημμένα και γραπτά το αίτημα τους για ενίσχυση προκειμένου να παρέμβω στη πολική ηγεσία του Υπουργείου. 


4) Ο σεβασμός στο συνδικαλισμό, ακόμη και στα Σώματα Ασφάλειας, είναι αναγκαίος όταν περιορίζεται στην ανάδειξη προβλημάτων και στη διατύπωση θετικών προτάσεων. Όταν όμως τα θεσμικά τους όργανα πολιτικολογούν και προσπαθούν να παρέμβουν στα καθήκοντα και τις δράσεις του Βουλευτή και της πολιτικής ηγεσίας, δε προσφέρουν, κατά την άποψη μου, θετικές υπηρεσίες. 

Και βέβαια, τα καθήκοντα μου τα γνωρίζω καλώς και δεν περιμένω υποδείξεις από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων και μάλιστα με απρεπή και υβριστικό τρόπο. 

Τέλος, αντί το Διοικητικό Συμβούλιο να  κάνει υποδείξεις που εκφεύγουν πολύ από τις αρμοδιότητες του και τα καθήκοντα του, καλό θα  είναι να εστιάζει στη δραστηριότητα του στο υψηλής κοινωνικής σημασίας έργο του, που είναι η ασφάλεια των πολιτών.