26 Μαρτίου 2020

ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ

.

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού σαρώνει τον πλανήτη. Αφού δεν βρέθηκε ακόμα το δηλητήριο που θα κακαρώσει τον φονέα ιό, το μόνο φάρμακο που θα σταματήσει την εφιαλτική διασπορά και τη θανατηφόρο μετάδοση του κορωνοϊού είναι η Καραντίνα στην Δημόσια υγεία. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και πηγαία ενσυναίσθηση ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε αυτό το αυστηρό αλλά αναγκαίο μέτρο.
Από αυτή την περιπέτεια πρέπει να βγούμε νικητές και δυνατοί. Μικροπολιτικές και ανόητες κριτικές,διχαστικές δηλώσεις και ευφάνταστες θεωρίες αρρωστημένων ιδεοληψιών περιττεύουν μπροστά στην παγκόσμια θανατηφόρο καταιγίδα. Η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού με εντυπωσιακή ωριμότητα τηρεί τα πρωτόκολλα ασφάλειας και συστρατεύεται στον αγώνα ζωής και ελπίδας.Με αγωνία και ευγνωμοσύνη παρακολουθεί τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, που νυχθημερόν καταπολεμούν απ' όλες τις επάλξεις,την επέλαση της πανδημίας. Η Κυβέρνηση οργανωμένα και αντικειμενικά,υπεύθυνα με καθημερινή έγκαιρη και σωστή ενημέρωση,νουθετεί,κατευθύνει,συμβουλεύει,πληροφορεί και καθιστά,όλους τους πολίτες κοινωνούς για την πορεία και τις συνέπειες της πανδημίας. Την ίδια στιγμή όμως ,ο αναγκαστικά εσωκλειστός πολίτης, βομβαρδίζεται από - πρωϊας μέχρι βαθείας νυχτός- με πολύωρες τηλεοπτικές εκπομπές στις οποίες με δραματικούς τόνους και ύφος,καταγράφονται,αναλύονται,περιγράφονται και προβάλλονται γεγονότα ,εικόνες, πρόσωπα και εφιαλτικά ρεπορτάζ που επιτείνουν τον πανικό,το άγχος,τον φόβο,την πλήξη και την απογοήτευση των πολιτών. Εάν συνεχιστεί αυτή η βασανιστική και ψυχοφθόρος τηλεοπτική πολιορκία κινδυνεύουν οι άνθρωποι από αθεράπευτες ψυχικές ασθένειες. Σ"αυτή τη δύσκολη περίοδο,οι τηλεοράσεις και ιδιαιτερα τα Κρατικά κανάλια,οφείλουν να προσαρμόσουν τα προγράμματά τους σε αποδραματοποιημένα δελτία ειδήσεων και να προσφέρουν ψυχαγωγία,μουσική,ταινίες,ενημερωτικά ντοκυματέρ και άλλα αισιόδοξα που θα εμψυχώνουν,θα διασκεδάζουν,θα χαλαρώνουν τους πολίτες που είναι στο "..κόκκινο". Αλήθεια,εκείνη η Ανεξάρτητη Αρχή για τα ΜΜΕ υπάρχει ή έχει κλείσει¨ Δεν βλέπει, δεν ακούει,δεν συμμερίζεται τον τηλεόπλικτο πολίτη ¨ ¨Έλεος. Είναι καιρός για εγρήγορση.. Διαφορετικά το σφύριγμα της λήξης αυτής της συμφοράς θα μας βρεί,παρόντες μεν αλλά ψυχικά ασθενείς και αλλόφρονες.


Απόστολος Κωστόπουλος