18 Ιανουαρίου 2020

Η Δημοτική Κοινότητα Καρλοβασίων έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα

Στο Δημαρχιακό Μέγαρο σήμερα Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020  πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της Κοινότητας Καρλοβασίων 
.Ο Πρόεδρος της Κοινότητας κ.Μανόλης Νικολού έμπειρος και δραστήριος αυτοδιοικητικός απευθυνόμενος στους παρευρισκομένους επεσήμανε  ότι “Το 2020 να είναι χρονιά δημιουργίας και προκοπής. Ειρήνη, υγεία και δύναμη σε όλο τον κόσμο!!!”
Παρευρέθηκαν οι πολιτικές και Στρατιωτικές αρχές του τόπου και αρκετός κόσμος