17 Ιανουαρίου 2020

Ερώτηση στη Βουλή για την Μεταφορά μαθητών των σχολείων της Σάμου


ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους Υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων και Εσωτερικών




Για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα δεν πραγματοποίησε το ΚΤΕΛ Σάμου την μεταφορά μαθητών από και προς τα σχολεία τους, δημιουργώντας δικαιολογημένα μεγάλη ανησυχία και προβλήματα σε μαθητές και γονείς.
Μεγάλες ευθύνες έχουν διαχρονικά όλες οι Κυβερνήσεις που έχουν μετατρέψει εδώ και χρόνια τη μεταφορά των μαθητών σε πανάκριβο εμπόρευμα, δε δίνουν τα απαραίτητα κονδύλια και μεταφέρουν βασικές υποχρεώσεις του κράτους για την Παιδεία στις Περιφέρειες.


ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ. Υπουργοί τι μέτρα θα λάβουν για να δοθεί άμεσα λύση στο σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει με μετακίνηση των μαθητών στη Σάμο  ώστε να συνεχιστεί η απρόσκοπτη, δωρεάν και ασφαλής μεταφορά τους από και προς τα σχολεία τους.

Οι Βουλευτές

Κομνηνάκα Μαρία
Μανωλάκου Διαμάντω
Συντυχάκης Μανώλης