11 Δεκεμβρίου 2019

ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ 9ο ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΠΟΥΔΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ)



Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις στη Σμύρνη δεν μου επέτρεψαν να παραστώ χθες στις εργασίες του 9ου Συμποσίου του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ στη Νέα Ιωνία, κατά τη διάρκεια των οποίων, παρουσία του Σεβ. Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ, τιμήθηκε στο πρόσωπό μου η ιστορική διαδρομή του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στη Σμύρνη.
Η σύγχρονη τεχνολογία έλυσε το πρόβλημα και ύστερα από συνεννόηση με τον Πρόεδρο του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ κ. Λουκά Χριστοδούλου κατέστη δυνατή η συμμετοχή μου διαδικτυακά μέσω βιντεοκλήσης (Skype).
Ευχαρίστησα από καρδιάς τη Δήμαρχο Νέας Ιωνίας κυρία Δέσποινα Θωμαΐδου και τον κ. Χριστοδούλου.



Είχα την ευκαιρία στην ευχαριστήρια τοποθέτησή μου να αναφερθώ στο σύγχρονο ρόλο του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στη Σμύρνη στην προώθηση των διμερών σχέσεων στην περιοχή της δικαιοδοσιας μας (από την Αρτάκη έως την Αττάλεια και την Αλάνια) στους τομείς των μεταφορών, του εμπορίου, των επενδύσεων, του τουρισμού και του πολιτισμού.
Η παρουσία και οι δράσεις της Αρχής μας μεταφράζονται σε αριθμούς και οικονομικά αποτελέσματα. Ωστόσο, αυτό που μας ικανοποιεί περισσότερο ειναι η συνεισφορά μας στο να έρθουν πιο κοντά οι δυο γειτονικοί λαοί.
Έχοντας και εγώ, όπως και τόσοι πολλοί άλλοι Έλληνες, τις προγονικές μου ρίζες στη γη τις Μικράς Ασίας και ζωντανές διηγήσεις από τη γιαγιά και τον παππού μου σέβομαι και τιμώ την προσφορά των Συλλόγων στη διατήρηση της μικρασιατικής πολιτιστικής κληρονομιάς.
Θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό ότι ολοένα και περισσότερα μέλη Μικρασιατικών Συλλόγων από κάθε γωνία της Ελλάδας επισκέπτονται τη Σμύρνη και την ευρύτερη περιοχή με σεβασμό στο παρελθόν και στο παρόν της πόλης.
Θερμές ευχαριστίες και καλή συνέχεια στις εργασίες του 9ου Συμποσίου του ΚΕ.ΜΙ.ΠΟ.