15 Νοεμβρίου 2019

Ο πρώην Βουλευτής καθηγητής Κώστας Σοφούλης για την ακαταλληλότητα του νερού



Παρέλαβα προχθές τα αποτελέσματα για τις πιο πρόσφατες δειγματοληψίες από το δημοτικό δίκτυο ύδρευσης και ευχαριστώ θερμά την την Υγειονομική Υπηρεσία για την προθυμία της και τον πλήρη σεβασμό των δικαιωμάτων μου ως πολίτη για ενημέρωση και διαφάνεια. Ελπίζω σύντομα να έχω να πως τα ίδια και για τον Δήμο σε σχέση με το διάβημά μου για τον βιολογικό καθαρισμό.

Για λόγους τεχνικούς, δεν αναρτώ σήμερα, αλλά θα αναρτήσω πιστεύω αύριο τις φωτοτυπίες των τελευταίων δειγματοληψιών. Μπορώ, όμως, να πω από σήμερα, ότι έχω κυριολεκτικά φρίξει με την εικόνα. Δεν υπερβάλω και θα το αισθανθείτε και σεις όταν μελετήσετε τα σχετικά έγγραφα.

Μου έχει δε δημιουργηθεί η υποψία ότι η εικόνα του δικτύου ύδρευσης σχετίζεται με το δίκτυο αποχέτευσης (!!), δηλαδή με το σύστημα βιολογικού καθαρισμού της πόλης. Ελπίζω να μην επιβεβαιωθούν οι υποψίες μου.

Τέλος, εν όψει όλων αυτών των δυσάρεστων και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ καταστάσεων, θα ήθελα από τα μέλη του group μας να σκεφτούν και να προτείνων πρακτικούς τρόπους συμβολής μας στο να λυθούν τα εξαιρετικά σοβαρά προβλήματα των υποδομών υγείας και ποιότητας περιβάλλοντος, που αναδύονται ήδη ως αποτελέσματα μιας πολύχρονης κακοδιοίκησης.

 Μιλείστε ελεύθερα και χωρίς αναστολές, αλλά για συγκεκριμένες και πρακτικές ενέργειες. Θα μας δοθεί στη συνέχεια η ευκαιρία να επεξεργαστούμε μεθοδικά τις ιδέες ακόμη και με την βοήθεια ειδικών, αν χρειαστεί,