16 Ιουνίου 2019

Γ. Γραμματικάκης για Αλ. Τσίπρα: Δεν ήταν σοβαρά πράγματα αυτά απέναντί μου


Την ενόχλησή του για τον τρόπο που χειρίστηκε ο πρωθυπουργός την επί μέρες φημολογία ότι θα του πρότεινε να ενταχθεί σε εκλογίσιμη θέση στο ψηφοδέλτιο επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, εξέφρασε στο ραδιοφωνικό σταθμό ΘΕΜΑ 104,6 ο πρώην ο ευρωβουλευτής του Ποταμιού. Ο κ. Γραμματικάκης εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν να προκαταλάβει αρνητικά αυτό το ενδεχόμενο.

Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό σημείωσε ότι «το πιο σωστό θα ήταν να με πάρει τηλέφωνο ο πρωθυπουργός» και αναφερόμενος στην ανάρτησή του που έβαζε τέλος στη φημολογία για το πρόσωπό του επισήμανε πως θεώρησε χρέος του «να έχω μια ξεκάθαρη θέση για να μην παρατείνεται η ενοχλητική διαρροή του ονόματός μου μια στην 1η, μια στη 2η, στην 8η θέση. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά».



Ο ίδιος ανέφερε ακόμα ότι τον αιφνιδίασε «η διαρροή που συνεχιζόταν επί ημέρες χωρίς να ξέρω τι ήταν αλήθεια ή ψέματα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον πρωθυπουργό και τον ευχαρίστησα για την πρόταση και εκεί έμεινε» πρόσθεσε.

Ερωτηθείς αν υπήρχε ενόχληση από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για την πιθανή υποψηφιότητά του ο κ. Γραμματικάκης απάντησε ότι «αυτό φαινόταν από τις διαρροές. Όπως λένε κάποιοι αυτός είναι ένας τρόπος να κάψεις ένα όνομα» και υποστήριξε ότι «η πολιτική στην Ελλάδα διεξάγεται σε επίπεδο ανθρωποφαγίας».

Ο κ. Γραμματικάκης σημείωσε ότι «η ανεξαρτησία της σκέψης που έχει ένας διανοούμενος όπως εγώ είναι πολύτιμη. Όσο ταυτίζεσαι με κόμματα η ανεξαρτησία γίνεται πιο δύσκολη Έκρινα μετά την 5ετη εμπειρία μου στην Ευρωβουλή ότι δεν άξιζε να μπω σε αυτή την κρίση».

/www.liberal.gr/