27 Φεβρουαρίου 2019

Καταγγελία από την δημοτική σύμβουλο κ.Μαριάνθη Μαστροκωνσταντή



Η συμπεριφορά που έχω επιδείξει τα 4 1/2 σχεδόν χρόνια που οι πολίτες τη Σάμου με εμπιστεύτηκαν στη θέση του δημοτικού συμβούλου για να υπηρετήσω τη τοπική αυτοδιοίκηση χαρακτηρίζεται από ηπιότητα και κατανόηση προς απόψεις προς τις οποίες μπορεί και να μη συμφωνώ γιατί η παιδεία μου και η αγωγή μου αυτό επιβάλουν.

Θέλω να πιστεύω ότι η παρουσία μου στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου είναι αξιοπρεπής χωρίς ποτέ να προσβάλλω κανέναν συνάδελφο δημοτικό σύμβουλο καμιάς δημοτικής παράταξης.Οι αντιπαραθέσεις πάντα υπάρχουν αλλά με ευπρεπή τρόπο και με σεβασμό στη προσωπικότητα του καθενός.

Η χθεσινή συνεδρίαση όμως ήταν ότι χειρότερο έχω αντιμετωπίσει τα 4 1/2 αυτά χρόνια .Συγκεκριμένα δέχτηκα μια αναίτια και προσβλητική επίθεση απο τον Αντιδήμαρχο Σεβαστάκη Χριστόδουλο με χαρακτηρισμούς απρεπείς και προσβολές προς το πρόσωπό μου θίγοντας την προσωπικότητα μου και την προηγούμενη επαγγελματική μου ιδιότητα.Η αιτία ήταν ότι ψήφισα αρνητικά σε ένα θέμα του δημοτικού συμβουλίου. Δεν ήταν η πρώτη φορά που έχω δεχτεί λεκτική προσβλητική επίθεση με χυδαιότατες προσβολές απο τον παραπάνω αντιδήμαρχο αλλά την πρώτη φορά υποχώρησα κατανοώντας ότι μάλλον δεν ηταν νηφάλιος.


Χθες ήταν για άλλη μια φoρα προσβλητικός και μάλιστα συνέχισε όταν επέστρεψα στην αίθουσα. Την πρώτη φορά πριν αποχωρήσω απο την αίθουσα ζήτησα τη προστασία του προέδρου αλλά και του Δημάρχου πράγμα που δεν έγινε με την δικαιολογία οτι γινόνταν καταμέτρηση των ψήφων για το θέμα που εγω όπως κι αλλοι ψήφισαν αρνητικά. Ο δε Δήμαρχος ο οποίος όφειλε να με προστατεύσει επέδειξε πρωτοφανή αδιαφορία, ίσως επειδή και εκείνος διαφωνούσε με την άποψή μου.

 Μετά την επιστροφή μου ο πρόεδρος καταδίκασε την συμπεριφορά του αντιδημάρχου και απαίτησα από τον αντιδήμαρχο να ζητήσει δημόσια συγνώμη, πράγμα που δεν έγινε αλλά και ούτε ο επικεφαλής, δήμαρχος, της παράταξης μου δεν πήρε θέση υπέρ εμού, αλλά αντίθετα μου είπε να μην μιλώ μ αυτόν τον τρόπο στον αντιδήμαρχο.

 Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του κι εγώ φυσικά θα πράξω τα δέοντα. Δεν κάνω την ανάρτηση για να προβάλλω την άποψή μου αλλά για να αντιληφθεί ο Σαμιακός λαός την κατάσταση, το κλίμα και το επίπεδο δυστυχώς που επικρατεί στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου από μερικούς, συνήθως τους ίδιους και μάλιστα όταν κάποιος "ΤΟΛΜΗΣΕΙ' να ψηφίσει αντίθετα από την δική τους άποψη.