19 Σεπτεμβρίου 2014

Κραυγή αγωνίας για το Σαμιακό μπάσκετ από τον Μαρίνο Σπηλιόπουλο



Κύριε Οικονόμου με αυτή την επιστολή μου θα ήθελα να εκφράσω τις ανησυχίες και τις φοβίες μου για τον δρόμο που έχει πάρει το σαμιακό μπάσκετ τον τελευταίο καιρό πρώτα σαν γονιός και μετά σαν πρώην παράγοντας του Α.Ο .ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ. Τον τελευταίο ένα χρόνο βλέπω μια τάση για να ανέβει το επίπεδο του μπάσκετ στο νησί μας με αποτέλεσμα να γίνεται με λάθος τρόπους πάντα κατά την γνώμη μου , άλλοι δρώντας τοπικιστικά  άλλοι εγωιστικά και άλλοι μόνο για να αυτοπροβληθούν
. Όσο ήμουν παράγοντας είδα σωματεία να στέλνουν επιστολές να ζητούν παίκτες  και να απαιτούν, αν η απάντηση ήταν αρνητική την απόφαση το πρακτικό και ποιοι ψήφησαν κατά, έζησα παράγοντες να τους πηγαίνουν στην αστυνομία γιατί δεν έδωσαν κάποιο παίχτη , να τους κάνουν καταγγελίες στις δουλειές τους για τον ίδιο λόγο, έζησα φιλάθλους αντίπαλης ομάδας να πηγαίνουν πάνω από τον πάγκο αντίπαλης ομάδας και να βρίζουν χυδαία 16χρονα παιδιά και οι προύχοντες του σαμιακού μπάσκετ να σφυρίζουν αδιάφορα. Όπως είπα και κάποιοι παράγοντες βάζουν τον εαυτό τους πάνω από κάθε τι , αν κάποιοι παίχτες δεν θέλουν να παίζουν σε μια ομάδα άστους ας πάνε στο καλό το μέλλον θα δείξει αν έπραξαν σωστά. Οι ομάδες ας συνεργαστούν και όχι να βγάζει η μια το μάτι της άλλης, δεν θα πάμε έτσι μπροστά . Κάποιοι κάποτε μου έλεγαν ότι ασχολούνταν με το μπάσκετ γιατί αγαπούσαν τα παιδιά  και ότι έδιναν τα πάντα γιαυτά τα παιδιά να μάθουν σωστό μπάσκετ και να αγωνιστούν έτσι και εγώ όπως και άλλοι γονείς πήγαμε τα παιδιά μας τρέξαμε, βοηθήσαμε και κάναμε ότι μπορούσαμε και πέρσι φτάσαμε να είμαστε το μόνο άθλημα που υπήρχε στο νησί μαζί με το βόλεϊ, γεμίσαμε την καρδάρα που λένε και της δώσαμε φέτος μια κλωτσιά και πήγαν όλα χαμένα με αποτέλεσμα σε λίγες ημέρες να ξεκινούν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις και για την στενοκεφαλιά κάποιων πάνω από 20 παιδιά 14 ,15, 16 και 17 χρονών να κινδυνεύουν να μην έχουν ομάδα να παίξουν γιατί; τι φταίνε; θέλετε να τα σπρώξετε αλλού;
Κύριε Οικονόμου κάποιοι ίσως με πουν  γραφικό άλλοι ότι το κάνω μόνο για τα παιδιά μου ,εγώ εύχομαι να βγω ψεύτης και όλα να είναι ρόδινα για το Σαμιακό μπάσκετ και να ζήσουμε και άλλες μεγάλες χαρές.
μετά τιμής
Σπηλιόπουλος Μαρίνος

 πηγή Σάμος σπόρ