28 Μαρτίου 2013

Επιφυλακτικός για τις ιδιωτικοποιήσεις ο Δημήτρης Κρεμαστινός



Στην «τελική ευθεία» εισέρχεται η διαδικασία για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, ενώ, παράλληλα, τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να αναδειχτούν οι πλειοδότες και να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την πώληση έξι ακινήτων του Δημοσίου στο εξωτερικό και επιταχύνεται η διαδικασία για την παραχώρηση των πρώτων τεσσάρων τουριστικών λιμένων.
Τις εν λόγω κινήσεις ενέκρινε το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ και ειδικότερα: Εγκρίθηκαν η διαδικασία και οι όροι για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης των περιφερειακών αεροδρομίων, που χωρίζονται σε δύο ομάδες και περιλαμβάνουν 7- 10 αεροδρόμια η κάθε μία.
Στη 2η ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια της Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά έως τρία εκ των αεροδρομίων της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΙΝΟΥ ΣΤΟΝ SKY
Επιφυλακτικός εμφανίσθηκε μιλώντας το πρωί στον Ρ/Σ SKY 100,8 ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ, καθηγητής κ. Δημήτρης Κρεμαστινός, λέγοντας τα εξής:
Γενικότερα σ’ αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις -και δεν αναφέρομαι μόνο στα αεροδρόμια- θα είμαι επιφυλακτικός, διότι θα κριθούν εκ του αποτελέσματος… Εάν αυτές, απλώς και μόνο, ενισχύσουν αυτούς που θα τ’ αγοράζουν, τότε θα έχουμε κάνει ένα ΕΘΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ. Αυτό θα το πω και στη Βουλή και θα διατυπώσω τις επιφυλάξεις μου…
Αυτοί που θ’ αποφασίσουν, θα πρέπει να ξέρουν ότι θα είναι υπόλογοι προς τον ελληνικό λαό. Εάν δεν έχω γνώμη -και το λέω αυτό γιατί πολλές φορές μου ασκούν κριτική- ψηφίζω παρών! Αυτό δε σημαίνει ότι φοβάμαι τη ψήφο μου, αλλά ότι δεν έχω σχηματίσει πλήρη γνώμη.
Θα το σκεφθώ πολύ τι θα πράξω, διότι πρέπει να πεισθώ ότι αυτές θα ωφελήσουν την ανάπτυξη της χώρας και όχι αυτόν τον οποίο αγοράζει για να εμπορευθεί το ακίνητο.
 http://www.ipaper.gr