Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Πλακιωτάκης παρέστη σήμερα στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίττας του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
Μετά το πέρας της εκδήλωσης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
“Πρώτα από όλα εύχομαι το 2012 η Εμπορική Ναυτιλία να πάρει τη θέση και την προτεραιότητα που της αρμόζει.
Μου έκανε σήμερα ιδιαίτερη εντύπωση που βρέθηκαν τόσοι όψιμοι υποστηρικτές της αναγκαιότητας ύπαρξης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Χρειάστηκαν μόλις δυόμισι χρόνια για να κατανοήσουν το αυτονόητο.
Πάντως, η Νέα Δημοκρατία και ο Πρόεδρός της κ. Αντώνης Σαμαράς από την πρώτη στιγμή δεσμεύθηκαν τόσο για την επανίδρυση του Υπουργείου, όσο και την επανασύνδεσή του με το Λιμενικό Σώμα, και μάλιστα με αναβαθμισμένο ρόλο υπό την άμεση εποπτεία του Πρωθυπουργού.
Αναφορικά με την άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα, πρέπει –έστω και τώρα- να είναι πλήρης και να δοθεί η δέουσα προσοχή, ώστε να μην υφίστανται πάλι άνευ λόγου περιορισμοί και ανακολουθίες. Παράλληλα πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή στις λιμενικές υποδομές, να υπάρξει σωστός σχεδιασμός και να αξιοποιηθεί επιτέλους το επιτυχημένο πρότυπο της Σύμβασης Παραχώρησης ΟΛΠ-Cosco”.
Μετά το πέρας της εκδήλωσης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
“Πρώτα από όλα εύχομαι το 2012 η Εμπορική Ναυτιλία να πάρει τη θέση και την προτεραιότητα που της αρμόζει.
Μου έκανε σήμερα ιδιαίτερη εντύπωση που βρέθηκαν τόσοι όψιμοι υποστηρικτές της αναγκαιότητας ύπαρξης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Χρειάστηκαν μόλις δυόμισι χρόνια για να κατανοήσουν το αυτονόητο.
Πάντως, η Νέα Δημοκρατία και ο Πρόεδρός της κ. Αντώνης Σαμαράς από την πρώτη στιγμή δεσμεύθηκαν τόσο για την επανίδρυση του Υπουργείου, όσο και την επανασύνδεσή του με το Λιμενικό Σώμα, και μάλιστα με αναβαθμισμένο ρόλο υπό την άμεση εποπτεία του Πρωθυπουργού.
Αναφορικά με την άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα, πρέπει –έστω και τώρα- να είναι πλήρης και να δοθεί η δέουσα προσοχή, ώστε να μην υφίστανται πάλι άνευ λόγου περιορισμοί και ανακολουθίες. Παράλληλα πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή στις λιμενικές υποδομές, να υπάρξει σωστός σχεδιασμός και να αξιοποιηθεί επιτέλους το επιτυχημένο πρότυπο της Σύμβασης Παραχώρησης ΟΛΠ-Cosco”.