25 Οκτωβρίου 2011

Ξέρετε τι σημαίνει: Πρωτιά σε “Bozcaada” και “Turkish Aegean Islands”! – Διαβάστε τα χάλια μας!

Η πλήρης… διαφημιστική αποχή και ανυπαρξία της Ελλάδας στην αμερικανική αγορά ταξιδιωτικών μέσων και εντύπων καθώς και η προβληματική – για να μην πούμε τίποτα χειρότερο- παρουσία στις ελάχιστες εκθέσεις ή άλλες διοργανώσεις στις ΗΠΑ, που υπήρξε ελληνική συμμετοχή, αρχίζει να έχει πια τα “θύματά” της.
Σύμφωνα με πληροφορίες  για αρχή, η Μύκονος χάνει φέτος, ύστερα από πολλά χρόνια την πρωτιά της στα βραβεία του αμερικανικού Conde Nast, ως ο δημοφιλέστερος νησιωτικός προορισμός  της Ευρώπης!
Η Μύκονος δε, η οποία ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια έχει κινηθεί πολύ στοχευμένα, δυναμικά και με αυτόνομο σχέδιο προβολής και δημοσίων σχέσεων, αφού δεν μπορούσε να περιμένει τίποτα από τους κρατικούς και δημόσιους φορείς. Πάλι καλά, δηλαδή, που χάρη σε αυτήν την παρουσία τουλάχιστον διατηρήθηκε στη δεύτερη θέση.
Το πλήγμα, όμως, μπορεί να θεωρηθεί και ως “διπλό” για την Ελλάδα. Διότι ο “νικητής” που θα ανακοινωθεί επισήμως οσονούπω, στο τεύχος Νοεμβρίου του διάσημου περιοδικού, είναι η“Bozcaada and Turkish Aegean Islands”!
Ποιά είναι η Bozcaada και τα… Τουρκικά νησιά του Αιγαίου;
Μα, η… Τένεδος και προφανώς, στα turkish aegean islands περιλαμβάνεται και η Ίμβρος!
Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο, για αυτούς που γνωρίζουν πως παίζεται το παιχνίδι των προορισμών και των τάσεων σε αυτό το επίπεδο και με τέτοια έντυπα και μέσα.
Φόβοι για ανάλογες ή και χειρότερες και πιο οδυνηρές “υποβαθμίσεις” ελληνικών προορισμών στις αξιολογήσεις της χρονιάς που ολοκληρώνονται και κλιμακώνονται το επόμενο δίμηνο, εκφράζονται από πολλές πλευρές.
Μακάρι να διαψευστούν, γιατί ελπίδα ανατροπής του κλίματος που υπάρχει με κυβερνητικές πρωτοβουλίες δεν διαφαίνεται – για το εγγύς μέλλον τουλάχιστον – ενώ πληθαίνουν τα μηνύματα που δεν προμηνύουν τίποτα το θετικό ή αισιόδοξο από την αμερικανική αγορά για το 2012…
 
http://lesvosnews.net/2011/10/25/