25 Οκτωβρίου 2011

Εδώ και μέρες βλέπω ένα όνειρο .......................

http://night-flights.pblogs.gr/files/71380-sogno3.jpg
Εδώ και μέρες ένα όνειρο έρχεται συνέχεια στον ύπνο μου.Θα προσπαθήσω να σας το περιγράψω μήπως και τυχόν σταματήσει να έρχεται συνέχεια και να με βασανίζει.
Σύμφωνα πάντα με τη περιγραφή του ονείρου ένα συνεταιριστικό  όργανο  δημοσίευσε μια προκήρυξη για τον διορισμό σε αυτό το όργανο μια θέση χημικού -οινολόγου. 
Αρκετός κόσμος κατέθεσε τα δικαιολογητικά του και μάλιστα στο όνειρο μου εμφανίστηκε και μια κοπέλα που μου έδειχνε τα χαρτιά της λέγοντας τη φράση :Είμαι χημικός -οινολόγος,είμαι χημικός οινολόγος.
Στο πρόσωπο της διέκρινα αγωνία ,ένταση,την καθησύχασα λέγοντας μη στεναχωριέσαι όλα θα τακτοποιηθούν,όνειρο ήταν άλλωστε και στα όνειρα όλα γίνονται.
Πέρασαν μέρες και πάλι χθες βράδυ ξανάρθε η κοπέλα στα όνειρα μου λέγοντας:με καθησύχασες και παρά του ότι είχα όλα εκείνα τα δικαιολογητικά ,προσλήφθηκε για τη θέση αυτή όχι ένας χημικός-οινολόγος αλλά ένας χημικός -μηχανικός.
Κάποιο λάθος θα έγινε της απάντησα,τι δουλειά έχει ένας χημικός μηχανικός με αυτή τη θέση που είχε γίνει η προκήρυξη;
Δεν ξέρεις του σου γίνεται μου απάντησε η κοπέλα,σε αυτό τον τόπο όλα γίνονται ακόμα και αυτό,χαζός η αφελής είσαι ;
 Και πως το εξηγείς αυτό τη ρώτησα;
Κοίτα μου λέει.Υπάρχουν ισορροπίες σε αυτό το συνεταιριστικό  όργανο,κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει,όλα είναι τακτοποιημένα ,στη περίπτωση μάλιστα που ο πατέρας του χημικού μηχανικού είχε και άκρη αλλά και λόγο σε αυτό το συλλογικό όργανο τότε όλα γίνονται Προσπάθησα να τις πιάσω το χέρι αλλά αυτή πρόλαβε και εξαφανίστηκε με ένα παράπονο στα μάτια της.
Ξύπνησα αμέσως ,όνειρο είπα είναι ησύχασα και γύρισα από το άλλο πλευρό κάνοντας τη σκέψη να θυμηθώ να το διηγηθώ σε κάποιους σήμερα ώστε να μη ξαναδώ αυτόν τον εφιάλτη