ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΙΛΤΙΔΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΙΛΚΙΣ - ΛΑ.Ο.Σ
Κιλκίς 7-9-2011
Ο βουλευτής Κιλκίς, Κώστας Κιλτίδης, στη χθεσινή του ομιλία στη Βουλή για το Σχέδιο Νόμου του Υπ. Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής με τίτλο «Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού ισοζυγίου και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Υ.Π.Ε.Κ.Α» αναφερόμενος στο άρθρο 29 για την ίδρυση μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα, μεταξύ άλλων είπε:
«Αγαπητοί συνάδελφοι, γνωρίζω ότι επί του συγκεκριμένου θέματος για το άρθρο 29 οι παρερμηνείες είναι εύκολες και η παραπληροφόρηση επίκειται για τον οποιονδήποτε θελήσει να διατυπώσει ευθέως την άποψή του. Εκτιμώ, κύριε Υπουργέ, ότι επί του θέματος αυτού κατά τη σημειολογία του νομοσχεδίου, αυθαιρετείτε. Και αυθαιρετείτε έναντι της ιστορίας και έναντι της προοπτικής της ελληνικής κοινωνίας.
Προσωπικώς, εντασσόμενος στο Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό νομίζω ότι αποτυπώνεται η πατριωτική αντίληψη ζωής και το περιεχόμενο της Ορθοδοξίας ευθέως, χωρίς βεβαίως να ακυρώνεται η πολιτισμική ανοχή, αλλά όχι κατά το πρότυπο. Το λάθος το οποίο σήμερα γίνεται με τη σηματοδότηση αυτής της διάταξης, έχει να κάνει κατά το πρότυπο. Τι σηματοδοτείτε, τι θέλετε να πείτε.
Στους δύσκολους οικονομικούς καιρούς που ζούμε –δεν ξέρω, η μοίρα το έφερε;- πριν από λίγους μήνες χαρίσατε εντελώς παράνομα, κατά τη δική μου άποψη, κατά τη συνέχεια του ελληνικού κράτους, 10 εκατομμύρια στην ισραηλιτική κοινότητα στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, θέλετε να ανεγείρετε τέμενος μουσουλμανικό από τα χρήματα του ελληνικού λαού, καθ’ ην στιγμή στην κρατούσα θρησκεία και εκ του Συντάγματος, αλλά και από την παρακαταθήκη των προγόνων μας υπάρχουν σκελετωμένοι ναοί της Ορθοδοξίας που προσπαθούν να πάρουν τη μορφή που πρέπει. Οι συμπολίτες μας στο Πολύκαστρο του Κιλκίς και αλλού, χρόνια ολόκληρα τουλάχιστον είκοσι και πλέον χρόνια προσπαθούν να τους ολοκληρώσουν με το δικό τους υστέρημα, με τους κλασικούς εράνους που ζήσαμε εμείς στη λεγόμενη επαρχία του παρελθόντος.
Βιώσατε τον ελληνισμό στην αλλοδαπή. Κατά το ορθόδοξο δόγμα προσπάθησαν μόνοι τους οι Έλληνες μετανάστες με δική τους φροντίδα και εντασσόμενοι μέσα στο χριστιανικό πλαίσιο το οποίο δεν έχει καμία κοινωνική διαφοροποίηση, κατά το περιεχόμενο της κοινωνίας –για να μην το αναζητήσω και κοινωνιολογικά, ότι είναι θεμελιώδες κοινωνιολογικό στοιχείο η θρησκευτική ταύτιση μέσα στην κοινωνία- να στήσουν τους χώρους λατρείας νομίμως ζώντες εις την αλλοδαπή ποτέ παρανόμως.
Και ενώ βρισκόμαστε στην κορύφωση της μεταναστευτικής αυτής κρίσεως -να την ονομάσω έτσι- εσείς έρχεστε και δημιουργείτε ένα τέμενος. Και το αποκαλείτε και τέμενος κατά την έκφραση αυτών και όχι κατά τη συνήθη, αν το θέλετε, έκφραση λατρείας που έχουμε μέσα στη χώρα μας. Πόσοι θα είναι οι νόμιμοι, οι οποίοι θα βιώσουν και θα ζήσουν το δικό μας πολιτισμό; Αυτούς προφανώς κανένας δεν τους εμπόδισε ποτέ. Πείτε μου: Υπάρχει ένας Έλληνας πολίτης στη Θράκη που δεν σεβάστηκε τη Συνθήκη της Λοζάνης; Ένας. Τριακόσια και πλέον τζαμιά υπάρχουν εκεί, συνυπάρχουν και λειτουργούν. Άλλο εκείνο, άλλο η λατρεία.
Φοβούμαι ότι εδώ γίνεται ένα εγκληματικό λάθος. Εσκεμμένο ή μη, η ιστορία θα το κρίνει. Εγώ φοβούμαι, ενθυμούμενος και τον Παναγιώτη Κανελλόπουλο, ότι μάλλον στα τείχη πλέον δεν αγρυπνά κανείς, η τύχη τα προστατεύει ή η αλλαγή των καιρών. Και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, λέει εκεί ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος, όταν ο Αττίλας θα ξανάρθει και χτυπήσουμε το συναγερμό, θα προλάβουμε να ανοίξουμε τις πόρτες στον εχθρό. Δεν κινδυνολογώ, αλλά συθέμελα σείεται το κοινωνικό υπόστρωμα της χώρας. Και όσοι δεν είδαν αυτήν την κοινωνιολογική διάσταση η οποία έχει ενσκήψει, αλλά επίκειται να επιφέρει δραματικά αποτελέσματα, νομίζω ότι θα λογοδοτήσουν.
Κύριε Υπουργέ, κανένας δεν αντιστάθηκε στη λατρεία. Κανένας δεν είδε με μισαλλοδοξία τίποτα απ’ όλα αυτά που ακούστηκαν. Είναι βέβαιο όμως ότι με νηφαλιότητα, με σύνεση και σωφροσύνη έπρεπε να μετατεθεί ο χρόνος στην ακμή του μεταναστευτικού ρεύματος. Πολιτική αντικινήτρων χρειάζεται στην πατρίδα μας και στην Ευρώπη, πολιτική αντικινήτρων, όχι εισροής. Προφανώς να επιδείξουμε τον ανθρωπισμό μας κατά τη διάσταση των Ηνωμένων Εθνών, όπως προβλέπεται, κατά τη στέγη, τη σίτιση και την υγεία. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Εκεί έχουμε την πολυτέλεια να τα συζητήσουμε. Δυστυχώς όμως την αναρχία την οδηγήσατε στην ευφορία επί παντός επιστητού δύο χρόνια. Φοβούμαι ότι αυτή η ευφορία θα οδηγήσει στην αναρχία, με ό,τι αυτό σημαίνει.»