Ρεπορτάζ, εικόνα, σχετικά έγγραφα. Από το ikariamag.gr
1. Κατάρτιση και ψήφιση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Ικαρίας
Το δημοτικό συμβούλιο στην συνεδρίαση του, που έγινε την Παρασκευή 26/8 συζήτησε και αποφάσισε με πλειοψηφία, 10 ψήφους υπέρ (Πανικαριακή Ενότητα), 4 κατά (3 της Λαϊκής Συσπείρωσης -διαβάστε εδώ- και 1 της ΑΣΠΙ) Σχέδιο Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας.
Θεωρείται η πιο σημαντική δουλειά που έχει γίνει στον δήμο με πολύμηνη εργασία των λιγοστών υπαλλήλων του (δουλειά που σχολιάστηκε θετικά και από τις δυο παρατάξεις της αντιπολίτευσης).
Το Σχέδιο έχει 6 μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την διάρθρωση κεντρικών υπηρεσιών και αποκεντρωμένων υπηρεσιών. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται οι αρμοδιότητες υπηρεσιών και αποκεντρωμένων υπηρεσιών, στο τρίτο μέρος η διοίκηση, εποπτεία και ο συντονισμός, στο τέταρτο μέρος οι οργανικές θέσεις προσωπικού, στο πέμπτο μέρος οι προϊστάμενοι των υπηρεσιών και στο έκτο μέρος οι τελικές διατάξεις.
Θεωρείται η πιο σημαντική δουλειά που έχει γίνει στον δήμο με πολύμηνη εργασία των λιγοστών υπαλλήλων του (δουλειά που σχολιάστηκε θετικά και από τις δυο παρατάξεις της αντιπολίτευσης).
Το Σχέδιο έχει 6 μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την διάρθρωση κεντρικών υπηρεσιών και αποκεντρωμένων υπηρεσιών. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται οι αρμοδιότητες υπηρεσιών και αποκεντρωμένων υπηρεσιών, στο τρίτο μέρος η διοίκηση, εποπτεία και ο συντονισμός, στο τέταρτο μέρος οι οργανικές θέσεις προσωπικού, στο πέμπτο μέρος οι προϊστάμενοι των υπηρεσιών και στο έκτο μέρος οι τελικές διατάξεις.
Εμείς σας παρουσιάζουμε το Α΄ μέρος με τις 6 βασικές ενότητες, υπάρχει όμως και το πλήρες Σχέδιο 87 σελίδων (εδώ).
Α’ ΜΕΡΟΣ
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ Α : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ
1.- Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου
2.- Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
3.- Νομική Υπηρεσία
4.- Αυτοτελές Γραφείο Διαφάνειας
5.- Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας
6.- Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας
7.- Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας
ΕΝΟΤΗΤΑ Β : ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1.- Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης
β) Γραφείο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
1.- Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής, Κτηνοτροφίας και Μελισσοκομίας
β) Γραφείο Αλιείας
γ) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
δ) Γραφείο Φυσικών Πόρων, Ενέργειας, Ανάπτυξης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε.) και Βιομηχανίας
ε) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού
στ) Γραφείο Υδάτινων πόρων και Ιαματικών Πηγών
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
1.- Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Πολεοδομίας β) Τμήμα Περιβάλλοντος γ) Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης δ) Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου
ΕΝΟΤΗΤΑ Ε : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
1.- Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Κοινωνικής Μέριμνας που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων
β) Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας
γ) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού & Απασχόλησης
δ) Γραφείο Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών
ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1.- Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης , Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
δ) Τμήμα Κ.Ε.Π.
2.- Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Λογιστηρίου, Προϋπολογισμού, και Προμηθειών
Γραφείο Λογιστηρίου
Γραφείο Προϋπολογισμού, Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Στατιστικής
Γραφείο Μισθοδοσίας
Γραφείο Προμηθειών
β) Τμήμα Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου
Γραφείο Ταμείου
Γραφείο Διαχείρισης /Ελέγχου Εσόδων-Εξόδων /Δαπανών
Γραφείο Είσπραξης και Πληρωμών
Γραφείο Διαχείρισης Δημοτικής Περιουσίας – Κληροδοτημάτων
Γραφείο Διαχείρισης Τελών (Ύδρευσης- Άρδευσης-Αποχέτευσης-ΤΑΠ-Παρεπιδημούντων κλπ).
3.- Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Μελετών, Διαχείρισης & Παρακολούθησης Τεχνικών Έργων
β) Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών
γ) Τμήμα Ύδρευσης – Αποχέτευσης
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Οι Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες του Δήμου είναι εγκατεστημένες στην έδρα δημοτικών ενοτήτων, εξυπηρετούν τις δημοτικές / τοπικές κοινότητες της ενότητας και περιλαμβάνουν υπηρεσίες, οι οποίες υπάγονται διοικητικά στις αντίστοιχες Διευθύνσεις ή Τμήματα των Κεντρικών Υπηρεσιών του Δήμου.
Α’ ΜΕΡΟΣ
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ Α : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ
1.- Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου
2.- Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
3.- Νομική Υπηρεσία
4.- Αυτοτελές Γραφείο Διαφάνειας
5.- Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας
6.- Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας
7.- Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας
ΕΝΟΤΗΤΑ Β : ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1.- Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης
β) Γραφείο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
1.- Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής, Κτηνοτροφίας και Μελισσοκομίας
β) Γραφείο Αλιείας
γ) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
δ) Γραφείο Φυσικών Πόρων, Ενέργειας, Ανάπτυξης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε.) και Βιομηχανίας
ε) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού
στ) Γραφείο Υδάτινων πόρων και Ιαματικών Πηγών
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
1.- Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Πολεοδομίας β) Τμήμα Περιβάλλοντος γ) Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης δ) Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου
ΕΝΟΤΗΤΑ Ε : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
1.- Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Κοινωνικής Μέριμνας που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων
β) Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας
γ) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού & Απασχόλησης
δ) Γραφείο Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών
ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1.- Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης , Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
δ) Τμήμα Κ.Ε.Π.
2.- Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Λογιστηρίου, Προϋπολογισμού, και Προμηθειών
Γραφείο Λογιστηρίου
Γραφείο Προϋπολογισμού, Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Στατιστικής
Γραφείο Μισθοδοσίας
Γραφείο Προμηθειών
β) Τμήμα Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου
Γραφείο Ταμείου
Γραφείο Διαχείρισης /Ελέγχου Εσόδων-Εξόδων /Δαπανών
Γραφείο Είσπραξης και Πληρωμών
Γραφείο Διαχείρισης Δημοτικής Περιουσίας – Κληροδοτημάτων
Γραφείο Διαχείρισης Τελών (Ύδρευσης- Άρδευσης-Αποχέτευσης-ΤΑΠ-Παρεπιδημούντων κλπ).
3.- Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Τμήμα Μελετών, Διαχείρισης & Παρακολούθησης Τεχνικών Έργων
β) Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών
γ) Τμήμα Ύδρευσης – Αποχέτευσης
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Οι Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες του Δήμου είναι εγκατεστημένες στην έδρα δημοτικών ενοτήτων, εξυπηρετούν τις δημοτικές / τοπικές κοινότητες της ενότητας και περιλαμβάνουν υπηρεσίες, οι οποίες υπάγονται διοικητικά στις αντίστοιχες Διευθύνσεις ή Τμήματα των Κεντρικών Υπηρεσιών του Δήμου.
ΕΝΟΤΗΤΑ Α : ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΝ ΕΥΔΗΛΟ
1.- Γραφείο Κ.Ε.Π.
2.- Γραφείο Καθαριότητας & Ανακύκλωσης (για οδοκαθαρισμό και αποκομιδή απορριμμάτων).
3.- Γραφείο Συντήρησης Υποδομών (για αποκατάσταση βλαβών ύδρευσης, αποχέτευσης, ηλεκτροφωτισμού, κλπ)
4.- Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
5.- Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων για την τοπική είσπραξη δημοτικών εσόδων
ΕΝΟΤΗΤΑ Β : ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΙΣ ΡΑΧΕΣ
1.- Γραφείο Κ.Ε.Π.
2.- Γραφείο Καθαριότητας & Ανακύκλωσης (για οδοκαθαρισμό και αποκομιδή απορριμμάτων).
3.- Γραφείο Συντήρησης Υποδομών (για αποκατάσταση βλαβών ύδρευσης, αποχέτευσης, ηλεκτροφωτισμού, κλπ)
4.- Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
5.- Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων για την τοπική είσπραξη δημοτικών εσόδων
2. Κατανομή ποσού 102.400€ για κάλυψη δράσεων πυροπροστασίας (ΣΑΤΑ/Πολιτική Προστασία 2011)
1) Αναμόρφωση του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2011 για την ένταξη της πίστωσης ως εξής:
α) Αποδοχή του συνολικού ποσού των 102.400,00€ και εγγραφή του στον Κ.Α. 1/1327 εσόδων με τίτλο «κάλυψη δράσεων πυροπροστασίας»
β) Μεταφορά του συνολικού ποσού στο αποθεματικό
γ) Κατανομή του ποσού στον προϋπολογισμό εξόδων ανά Δημοτική Ενότητα ως εξής:
1) Αναμόρφωση του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2011 για την ένταξη της πίστωσης ως εξής:
α) Αποδοχή του συνολικού ποσού των 102.400,00€ και εγγραφή του στον Κ.Α. 1/1327 εσόδων με τίτλο «κάλυψη δράσεων πυροπροστασίας»
β) Μεταφορά του συνολικού ποσού στο αποθεματικό
γ) Κατανομή του ποσού στον προϋπολογισμό εξόδων ανά Δημοτική Ενότητα ως εξής:
Οι Κ.Α. θα συμπληρωθούν από την οικονομική υπηρεσία μετά την οριστικοποίηση των δράσεων που θα προκύψουν από την σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
3. Εισήγηση για μείωση της χρονικής διάρκειας της σύμβασης ΙΔΟΧ του ναυαγοσώστη
Η σύμβαση του Ναυαγοσώστη μειώθηκε στους τρεις μήνες από 6 που ήταν αρχικά.
4. Καταβολή επιδόματος υπαλλήλων από τα έσοδα παράβολων αδειών διαμονής αλλοδαπών έτους 2010
Ναι στην καταβολή επιδόματος.
3. Εισήγηση για μείωση της χρονικής διάρκειας της σύμβασης ΙΔΟΧ του ναυαγοσώστη
Η σύμβαση του Ναυαγοσώστη μειώθηκε στους τρεις μήνες από 6 που ήταν αρχικά.
4. Καταβολή επιδόματος υπαλλήλων από τα έσοδα παράβολων αδειών διαμονής αλλοδαπών έτους 2010
Ναι στην καταβολή επιδόματος.
5. Κατάργηση τραπεζικών λογαριασμών των συνεννοούμενων Δήμων και καθορισμός πιστωτικού ιδρύματος για έντοκη κατάθεση.
Με 13 υπέρ και 1 κατά για το κλείσιμο παλιών τραπεζικών λογαριασμών των δήμων και άνοιγμα νέου (με σχετικές προσφορές) για τις έντοκες καταθέσεις.
ikariamagΜε 13 υπέρ και 1 κατά για το κλείσιμο παλιών τραπεζικών λογαριασμών των δήμων και άνοιγμα νέου (με σχετικές προσφορές) για τις έντοκες καταθέσεις.