11 Ιουλίου 2011

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων σε σχέση με την «απελευθέρωση των ταξί» κατέθεσε στο κοινοβούλιο ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ κος Νίκος Ζωίδης.


  Νικόλαος Ηλ. Ζωίδης                                                 Ρόδος, 11 Ιουλίου 2011
Βουλευτής Δωδεκανήσου
            ΠΑΣΟΚ




Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννη Ραγκούση αναφορικά με την ανάγκη τήρησης των όσων συμφωνήθηκαν σε σχέση με την «απελευθέρωση των ταξί» κατέθεσε στο κοινοβούλιο ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ κος Νίκος Ζωίδης.
Ο βουλευτής του νομού μας, μαζί με άλλους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ (κα  Κατερίνα Περλεπέ – Σηφουνάκη και Βασίλειο Γιουματζίδη αντίστοιχα) κάνουν λόγο για κοινωνική και όχι μόνο αναταραχή που προκαλείται από την αιφνίδια αυτή απόφαση των όσων συμφωνήθηκαν και βέβαια για πλήγμα σε βάρος ενός δοκιμαζόμενου κλάδου, ειδικά στην νησιωτικές περιοχές όπως είναι η Δωδεκάνησος.
Στην ερώτηση προς τον υπουργό κο Γιάννη Ραγκούση αναφέρεται συγκεκριμένα:

«Κύριε Υπουργέ,
Όπως  γνωρίζετε, μετά την δημοσιοποίηση  εκ  μέρους σας του τρόπου απελευθέρωσης των ταξί,  έχουν προκύψει  σοβαρές αντιδράσεις από τους ιδιοκτήτες αδειών του επαγγελματικού αυτού κλάδου, αφού η συμφωνία που είχε επιτευχθεί μεταξύ των εκπροσώπων τους και του προκατόχου σας  υπουργού, άλλαξε.
Στη  συμφωνία εκείνη η οποία θα  ίσχυε βάσει Π.Δ., υπήρχαν όροι ασφαλείας όσον αφορά τα εργασιακό καθεστώς των επαγγελματιών αυτών, αλλά και υψηλές προδιαγραφές στη βάση των Ευρωπαϊκών κριτηρίων, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Όμως, με  τις δικές σας  ανακοινώσεις, οι αποφάσεις εκείνες αλλάζουν με  συνέπεια  την αναταραχή  και την ανησυχία στον κλάδο των ιδιοκτητών και των  εργαζομένων  στα ταξί, στη χώρα μας.
Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτάσθε κύριε υπουργέ,
α) Γιατί αλλάζει μία απόφαση που είχε τη συναίνεση των επαγγελματιών – ιδιοκτητών  ταξί και εξασφάλιζε  τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές για τη παροχή  υπηρεσιών προς τους πολίτες;
β) Τι προτίθεστε να κάνετε  ώστε να διατηρηθεί εκείνη η συμφωνία του Κράτους με τους ιδιοκτήτες ταξί, στη βάση  των κοινών συμφερόντων των εργαζομένων αυτών και του κοινωνικού συνόλου;»