15 Ιουλίου 2011

Έκκληση προς τους αρμόδιους φορείς να επιταχύνουν τις διαδικασίες, κάνει η ΝΕΛ


Tην έντονη δυσαρέσκεια της εκφράζει η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), με ανακοίνωσή της, για την αναίτια καθυστέρηση αποφάσεων, του ΥΘΥΝΑΛ και των αρμοδίων φορέων, σχετικών με την αντικατάσταση και δρομολόγηση πλοίων, με στόχο την καλλίτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει τα εξής
“Τις τελευταίες ηµέρες στο τµήµα Δηµοσίων Σχέσεων της Εταιρείας µας έρχονται πολλά παράπονα από κατοίκους και επισκέπτες των νησιών του Βορείου Αιγαίου (Λήµνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάµο, Ικαρία) που αφορούν στην εξυπηρέτησή τους από και προς λιµένες της Ηπειρωτικής Ελλάδος.
Η Εταιρεία µας, προσπαθώντας να αναβαθµίσει τις παρεχόµενες υπηρεσίες προς τους επιβάτες που µετακινούνται στα ανωτέρω νησιά και κυρίως της Λήµνου, της Ικαρίας και της Σάµου, είχε ζητήσει, µε αίτηµά της στο ΥΘΥΝΑΛ/Γενική Γραµµατεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, από 01/06/2011 τα κάτωθι:
α) Την αντικατάσταση του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, µε το ταχύτερο και πολυτελέστερο Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, σε ετήσια δρομολόγηση στις επιδοτούµενες γραµµές Θεσσαλονίκη-Λήµνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ και Καβάλα-Λήµνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ.
β) Την ετήσια δροµολόγηση των πλοίων Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ και Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ από Πειραιά προς Ικαρία, Σάµο και εν συνεχεία σύνδεση µε Θεσσαλονίκη και Καβάλα.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο οι κάτοικοι της Λήµνου, εκτός από τα 3 δροµολόγια από και προς το Λαύριο, θα είχαν ΕΠΙΠΛΕΟΝ άλλα 3 δροµολόγια από και προς τον Πειραιά.
Θα είχε επίσης η Λήµνος σύνδεση 3 φορές την εβδοµάδα µε Ικαρία, αντί για μία που έχει σήμερα.
Επίσης, η Ικαρία και η Σάµος θα είχαν 4 επιπλέον δροµολόγια την εβδοµάδα από και προς τον Πειραιά. 
Σε όλα αυτά οι αρµόδιοι φορείς του υπουργείου, παρά τις επιστολές διαµαρτυρίας από αρµόδιους φορείς των νησιών (δηµάρχους, περιφερειάρχες, εµπορικούς συλλόγους κ.λ.π.), ακόµα και σήµερα Πέµπτη 14 Ιουλίου μετά από 44 ολόκληρες ηµέρες, κωφεύουν…εκκωφαντικά.
Μετά κόπων και βασάνων, αποφάσισαν να συγκληθεί το Συµβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για να εξετάσει τα αιτήµατα αυτά, στις 21 Ιουλίου!!
Όμως, είναι σε όλους γνωστό, ότι οι κρατήσεις θέσεων για τα πλοία της Ακτοπλοΐας ξεκινούν στα µέσα του Μαΐου και ολοκληρώνονται στα µέσα του Ιουλίου.
”
Και καταλήγει
“Είναι η πρώτη φορά, τα τελευταία 20 χρόνια, που όχι µόνο δεν συγκαλείται Συµβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο πρώτο 15νθήµερο του Ιουνίου, αλλά και δεν ξέρουµε ακόµα και σήµερα πώς ονοµάζεται το Υπουργείο, πού ανήκει, ποιός είναι υπεύθυνος για την πολιτική της Ακτοπλοΐας, τι αρµοδιότητες έχει και ποιός επιτέλους παίρνει τις αποφάσεις· η πολιτική ηγεσία, ο επιβλέπων κλαδάρχης της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών ή κάποιος άλλος;
Μήπως ΛΕΙΠΕΙ Η ΓΑΤΑ…ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ;”