«ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ αγανακτισµένων δικαστικών υπαλλήλων» αρχίζει από σήµερα µέχρι και την Παρασκευή10 Ιουνίου 2011. Οι δικαστικοί υπάλληλοι, όπως έχουν ανακοινώσει, θα κατεβαίνουν από τις έδρες στις 12.00 το µεσηµέρι µέχρι και τη λήξη του ωραρίου των δικαστηρίων (3.00 µ.µ.).
«Η απόφασή µαςαυτή», όπως αναφέρει η Οµοσπονδία ∆ικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος, «στοχεύει να αναδειχθούν και να δηµοσιοποιηθούν ξανά:
Η πάγια θέσηµας για ένα µισθολόγιο δικαστικών υπαλλήλων που θα διασφαλίζει την ιδιαιτερότητα του κλάδου και θα καλύπτει τις ειδικές συνθήκες εργασίας µας Τα κενά που υπάρχουν σήµερα στιςδικαστικές υπηρεσίες της χώρας, τα οποία καθιστούν επιτακτική ανάγκη την άµεση κάλυψη µέρους αυτών, µε πρόσληψη των επιτυχόντων του τελευταίου διαγωνισµού.
Η απαράδεκτη και επιλεκτική αδράνεια των αρµόδιων υπουργείων στο θέµα της αποζηµίωσης - οδοιπορικών των επιµελητών δικαστηρίων, οι οποίοι ουσιαστικά χρηµατοδοτούν το Ελληνικό ∆ηµόσιο κατά την άσκηση των καθηκόντων τους µε τη χρήση των ατοµικών τους µέσων µεταφοράς, εις βάρος του οικογενειακού τους προϋπολογισµού»