6 Ιουνίου 2011

ΚΕΔΚΕ Ψήφισμα συμπαράστασης της ΚΕΔΚΕ για τα ναυπηγεία Νεωρίου


ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ                                                                        Αθήνα 6/ 6/ 2011
ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
ΕΛΛΑΔΑΣ
                                                                                                
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΚΕ με ψήφισμά του  συντάσσεται ομόφωνα με το Δήμο Σύρου – Ερμούπολης σχετικά με τη λειτουργία του Ναυπηγείου Σύρου και δηλώνει την ανεπιφύλακτη συμπαράστασή του στα δίκαια αιτήματα  των εργαζομένων και της Διοίκησης του Ναυπηγείου.
Ειδικότερα η ΚΕΔΚΕ συμφωνεί με τα αιτήματα Δήμου – εργαζομένων και Διοίκησης του Ναυπηγείου σύμφωνα με τα οποία μεταξύ των άλλων:
ü      Πρώτον,  πρέπει με κάθε τρόπο να μείνει ζωντανό το Νεώριο, το οποίο απασχολεί εκατοντάδες εργαζόμενους και αποτελεί σημαντικό  οικονομικό πυλώνα της οικονομίας του νησιού.
ü      Δεύτερον, πρέπει να υπάρξει αναλογική μεταχείριση μεταξύ όλων των Ναυπηγείων της Χώρας, από την πλευρά του Ελληνικού Δημοσίου, σε ότι αφορά στις κατασκευές και επισκευές του Πολεμικού Ναυτικού και ως τούτου να ανατεθεί στο Ναυπηγείο Νεωρίου  τμήμα μεγάλων επισκευών πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού και γενικότερα κρατικών εργασιών και να τηρηθεί η υπόσχεση της Κυβέρνησης για σύναψη σχετικής σύμβασης.
ü      Τρίτον, να θεσπιστούν κίνητρα για την κατασκευή και επισκευή πλοίων ελληνικών συμφερόντων από τα ναυπηγεία της χώρας.
ü      Τέταρτον, τα εξεταστεί η δυνατότητα ανάκλησης των προστίμων που έχουν επιβληθεί από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, τα οποία επιβλήθηκαν λόγω καθυστέρησης παράδοσης των εργασιών κατασκευής των τριών πυροσβεστικών πλοίων. Καθυστέρηση όμως που υπήρξε λόγω της αποδεδειγμένης  μη καταβολής της συμφωνημένης προκαταβολής  του Ελληνικού Δημοσίου.