Από την ελληνική πολιτεία και μόνο εξαρτάται η εφαρμογή του «μεταφορικού ισοδύναμου» στη χώρα μας, ώστε να μειωθεί το κόστος του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου. Την επισήμανση αυτή έκαναν τα στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε αντιπροσωπεία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Αντίθετα η Επιτροπή είναι «ανοικτή», σε προτάσεις για τη χρηματοδότηση κατασκευής πλοίων για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών.
Πιο συγκεκριμένα ο αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Πουσσαίος, και ο δήμαρχος Σύρου - Ερμούπολης, Γιάννης Δεκαβάλλας, ενημερώθηκαν κατά τη διάρκεια συναντήσεων που είχαν στις Βρυξέλλες ότι: «για το θέμα της επιδότησης του εισιτηρίου από την Ελληνική Πολιτεία, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει καμία αντίρρηση, ωστόσο κάτι τέτοιο έχει να κάνει με τη γενικότερη οικονομική πολιτική του κάθε κράτους - μέλους, το οποίο μόνο με δικά του οικονομικά μέσα επιτρέπεται να χρηματοδοτήσει τις εταιρείες για να επιτευχθεί χαμηλότερο κόστος για το εισιτήριο των επιβατών».
Κατασκευή πλοίων
Τα στελέχη της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ.κ. Warin και Warnel, και η γενική διευθύντρια περιφερειακής ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ελλάδα και την Κύπρο, Sabine Bourdy, τόνισαν επίσης ότι από πλευράς Ευρωπαϊκής Ένωσης θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή πλοίων, εφόσον υπάρξουν κοινοπρακτικά σχήματα στα οποία θα έχει συμμετοχή το Ελληνικό Δημόσιο.
ΠΣΕΑΣ
Εν τω μεταξύ εμμένει στη θέση του περί κατάργησης των υπέρ τρίτων κρατήσεων στο ακτοπλοϊκό εισιτήριο ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Επιβατών Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική |