6 Δεκεμβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ο «λαλίστατος» κ. Π. Βέττας του ομίλου ATTICA GROUP θα πρέπει να είναι πιο σοβαρός και ήρεμος στη συνέντευξη τύπου όταν μάλιστα επιθυμεί «δια λόγων» να εκπροσωπεί την ακτοπλοϊκή οικογένεια.

Επειδή όμως έχει ασθενή μνήμη αναγκαζόμαστε να του θυμίσουμε τα ακόλουθα:

  1. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας του (BSF) και τότε πρόεδρος της Ένωσης μας απεχώρησε ατάκτως όταν καταγγέλθηκε και αποδείχθηκε η παρανομία της εταιρείας του να αυξήσει τους ναύλους της και στην συνέχεια να δηλώσει ως «δήθεν» καλό παιδί ότι τους παγώνει, αδειάζοντας όλους τους άλλους συναδέλφους του, εκπροσώπους ακτοπλοϊκών εταιρειών.
  2. Ευρισκόμενος τότε ο όμιλος ATTICA GROUP εκτός εκπροσώπησης, άλλαξε το καταστατικό του ΣΕΕΝ και συμπεριέλαβε στις δραστηριότητες του και ακτοπλοϊκές εταιρείες για να έχει λόγο στο Σ.Α.Σ. και στα γραφεία των εκάστοτε Υπουργών, Γενικών Γραμματέων και διευθυντών. Η ΕΕΝ δεν αντέδρασε σε αυτή την αλλαγή του καταστατικού πιστεύοντας ότι μπορούσε να υπάρξει μια καλή συνεργασία, αντ’αυτής όμως ήρθε από πλευράς ATTICA GROUP υπονόμευση των λοιπών πλοιοκτητριών εταιρειών μέσω μεθόδων dumping
  3. Οι εκπρόσωποι του “ATTICA GROUP” στον ΣΕΕΝ υπεραμύνθηκαν του κάκιστου νομοθετήματος περί άρσεως του καμποτάζ στην κρουαζιέρα για τα μη κοινοτικά πλοία και «πούλησαν» τις προσπάθειες της ΕΕΝ για συλλογική νομοθετική ρύθμιση των προβλημάτων της επιβατηγού ναυτιλίας μη στηρίζοντας την προτεινόμενη από την ΕΕΝ επίλυση των καυτών θεμάτων της ακτοπλοΐας.
  4. Εκπροσωπώντας, μέσω του ΣΕΕΝ, εαυτούς έδωσαν 2% αυξήσεις παρ’όλο που ως “ATTICA GROUP” είχαν εγγράψει ζημίες πολλών εκατομμυρίων ΕΥΡΩ, ενώ τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. του ΣΕΕΝ ήταν «γαλαντόμοι» αφού είχαν είτε το μισό πλήρωμα ή καθόλου από ότι υποχρεούντο οι πλοιοκτήτριες εταιρείες ελληνικών πλοίων, είτε όπως στο παράδειγμα της “ATTICA GROUP” υπήρχαν λεφτά τα οποία βρισκόντουσαν στο μυαλό τους, όχι βέβαια στο ταμείο τους.
  5. Ο όμιλος ATTICA GROUP όταν πωλήθηκε από τον κ. Παναγόπουλο το 2007 είχε την πρωτιά σε κερδοφορία, ανάμεσα στις υπόλοιπες εισηγμένες εταιρείες, ενώ σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα έχει καταντήσει να κατέχει πρωτιά σε ζημιές ανάμεσα στις υπόλοιπες εισηγμένες εταιρείες, χάνοντας ταυτόχρονα το 80% της χρηματιστηριακής του αξίας, δηλαδή μέσα στα 3 χρόνια διαχείρισης του Ομίλου από τον κ. «λαλίστατο» από «παράδειγμα προς μίμηση» ο Όμιλος έγινε «παράδειγμα προς αποφυγή».
  6. Η αίτηση του ομίλου “ATTICA GROUP” να υπογράφει μεμονωμένη εταιρική σύμβαση με την Π.Ν.Ο. η οποία απορρίφθηκε, έγινε στο πλαίσιο να εντάξει εαυτούς στα «καλά» πρωτοπόρα παιδιά για το Υπουργείο και να φέρει επίσημα το dumping στην ακτοπλοΐα. Το ίδιο προσπαθεί τις τελευταίες ημέρες και μέσω του μη κοινοτικού ΣΕΕΝ όπου τα μέλη του πλην Ιταλίας είναι όλοι μη κοινοτικών συμφερόντων.
  7. Τέλος κύριε «λαλίστατε» μάθε ότι η ακτοπλοΐα θέλει αγώνα, μελέτη και συνοχή και όχι διασπαστικές κινήσεις, στις οποίες είσαι maitre. Γιατί άλλο η φορτηγός ναυτιλία όπου υπάρχει η δυνατότητα επιτυχίας επαγγελματικής μέσω του διεθνούς ελεύθερου δρόμου ναυλώσεων και άλλο η ακτοπλοΐα όπου ο κρατικός παρεμβατισμός στραγγαλίζει και θανατώνει την επιχειρηματικότητα των πλοιοκτητριών εταιρειών.
  8. Γιατί «ένοχα» παραβλέπει ο κ. Π. Βέττας τα αιτήματα της ΕΕΝ για επιβίωση της ακτοπλοΐας και ποτέ δεν αναφέρεται σε αυτά, αφού «μέσα του» συμφωνεί με όλα. Πάλι ίσως θέλει να το παίξει το «καλό παιδί» για την Π.Ν.Ο. και το Υπουργείο.
  9. Γιατί ξεχνάει ότι η ΕΕΝ για την ΣΣΕ της κρουαζιέρας και των δρομολογίων εξωτερικού δεν έκανε ό,τι έπραξε ο ΣΕΕΝ στην ΕΕΝ δεδομένου ότι και η ΕΕΝ έχει ως μέλη 6 και πλέον κρουαζιερόπλοια κοινοτικής σημαίας ελληνικών συμφερόντων και πληθώρα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων διεθνών πλόων στις γραμμές τις Αδριατικής. Αυτή είναι έμπρακτη διαφορά ορθής δράσεως και σεβασμού κανόνων μεταξύ ΣΕΕΝ και ΕΕΝ.
  10. Γι αυτό σκέψου κ. Βέττα όλα τα παραπάνω και ηρέμησε! Αφού δεν σου βγαίνει στην ακτοπλοΐα γιατί το κουράζεις?

ΕΕΝ