«Πλώρη» για τον Πειραιά έβαλε χθες το μεσημέρι το πλοίο «Κωνσταντίνος Γ.», αφού συμπλήρωσε πάνω από ένα χρόνο παραμονής στην προκυμαία της Μυτιλήνης και μεσολάβησε ένας πραγματικός πόλεμος διαβουλεύσεων προκειμένου να ξεπεραστούν τα προβλήματα που το… «έδεσαν». Πλην όμως, το πλοίο θα επιστρέψει ως ιδιοκτησία της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, η οποία και θα το δρομολογήσει στη γραμμή Μυτιλήνη - Δικελί.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία βρισκόταν στα δικαστήρια με το πλήρωμα του πλοίου, που διεκδικούσε τα δεδουλευμένα του με επίσχεση εργασίας. Το Λιμενικό Ταμείο και προσωπικά ο πρόεδρός του, Κώστας Κορδώνης, από την πρώτη στιγμή ασκούσε πιέσεις στο Λιμεναρχείο και τα αρμόδια υπουργεία, προκειμένου να βρεθεί λύση και ν’ απομακρυνθεί το πλοίο από τη «βιτρίνα» της πόλης. Είχαν γίνει συζητήσεις, μάλιστα, και με την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης, με στόχο να μεταφερθεί έστω προσωρινά το πλοίο στην εξωτερική πλευρά της μαρίνας Μυτιλήνης. Η Εταιρεία ανέλαβε να καλύψει τις οφειλές προς το προσωπικό, ενώ η λύση που έκρινε την τύχη του πλοίου τελικά βρέθηκε όταν ναυλώθηκε από τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.
Στη γραμμή Μυτιλήνη - Δικελί
Η ΝΕΛ ανέλαβε να καλύψει τις οικονομικές εκκρεμότητες του πλοίου απέναντι στο Λιμενικό Ταμείο, ύψους συνολικά 21.000 ευρώ. Σε αυτές περιλαμβάνονται μια ζημιά στην προβλήτα του λιμανιού που προκλήθηκε από χειρισμούς του πλοίου, ύψους 17.000 ευρώ, καθώς και 4.000 ευρώ που είναι τα έξοδα ελλιμενισμού για όλο το διάστημα που παρέμενε το πλοίο στη Μυτιλήνη.
Το Λιμενικό Ταμείο ζήτησε έγγραφη δέσμευση από τη ΝΕΛ ότι θα καλύψει τις οφειλές και αυτή στάλθηκε, δίνοντας το «πράσινο φως» για ν’ αναχωρήσει το πλοίο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το «Κωνσταντίνος Γ.» αναχώρησε με προορισμό τον Πειραιά, όπου θα γίνουν οι απαραίτητες επισκευές συντήρησης που απαιτούνται μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ακινησίας, ενώ στη συνέχεια θα τοποθετηθεί από τη ΝΕΛ στη γραμμή Μυτιλήνη - Δικελί, για τη μεταφορά φορτηγών τα οποία στη συνέχεια με πλοία της γραμμής τής ΝΕΛ θα προωθούνται στον Πειραιά.
Ικανοποιημένος από την εξέλιξη δήλωσε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Από την πρώτη στιγμή κρίναμε ότι η παραμονή τού “Κωνσταντίνος” στην προκυμαία ήταν από τα σημαντικότερα ζητήματα που έπρεπε να λύσουμε. Δεν μπορούσε να μείνει το πλοίο αυτό εγκαταλελειμμένο στο λιμάνι και χαίρομαι ιδιαίτερα που βρέθηκε λύση.»
πηγή Εμπρός
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία βρισκόταν στα δικαστήρια με το πλήρωμα του πλοίου, που διεκδικούσε τα δεδουλευμένα του με επίσχεση εργασίας. Το Λιμενικό Ταμείο και προσωπικά ο πρόεδρός του, Κώστας Κορδώνης, από την πρώτη στιγμή ασκούσε πιέσεις στο Λιμεναρχείο και τα αρμόδια υπουργεία, προκειμένου να βρεθεί λύση και ν’ απομακρυνθεί το πλοίο από τη «βιτρίνα» της πόλης. Είχαν γίνει συζητήσεις, μάλιστα, και με την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης, με στόχο να μεταφερθεί έστω προσωρινά το πλοίο στην εξωτερική πλευρά της μαρίνας Μυτιλήνης. Η Εταιρεία ανέλαβε να καλύψει τις οφειλές προς το προσωπικό, ενώ η λύση που έκρινε την τύχη του πλοίου τελικά βρέθηκε όταν ναυλώθηκε από τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.
Στη γραμμή Μυτιλήνη - Δικελί
Η ΝΕΛ ανέλαβε να καλύψει τις οικονομικές εκκρεμότητες του πλοίου απέναντι στο Λιμενικό Ταμείο, ύψους συνολικά 21.000 ευρώ. Σε αυτές περιλαμβάνονται μια ζημιά στην προβλήτα του λιμανιού που προκλήθηκε από χειρισμούς του πλοίου, ύψους 17.000 ευρώ, καθώς και 4.000 ευρώ που είναι τα έξοδα ελλιμενισμού για όλο το διάστημα που παρέμενε το πλοίο στη Μυτιλήνη.
Το Λιμενικό Ταμείο ζήτησε έγγραφη δέσμευση από τη ΝΕΛ ότι θα καλύψει τις οφειλές και αυτή στάλθηκε, δίνοντας το «πράσινο φως» για ν’ αναχωρήσει το πλοίο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το «Κωνσταντίνος Γ.» αναχώρησε με προορισμό τον Πειραιά, όπου θα γίνουν οι απαραίτητες επισκευές συντήρησης που απαιτούνται μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ακινησίας, ενώ στη συνέχεια θα τοποθετηθεί από τη ΝΕΛ στη γραμμή Μυτιλήνη - Δικελί, για τη μεταφορά φορτηγών τα οποία στη συνέχεια με πλοία της γραμμής τής ΝΕΛ θα προωθούνται στον Πειραιά.
Ικανοποιημένος από την εξέλιξη δήλωσε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Από την πρώτη στιγμή κρίναμε ότι η παραμονή τού “Κωνσταντίνος” στην προκυμαία ήταν από τα σημαντικότερα ζητήματα που έπρεπε να λύσουμε. Δεν μπορούσε να μείνει το πλοίο αυτό εγκαταλελειμμένο στο λιμάνι και χαίρομαι ιδιαίτερα που βρέθηκε λύση.»
πηγή Εμπρός