Ένα μοναδικό στο είδος του πλοίο φιλοξενείται στο λιμάνι της Κω. Πρόκειτε για το E-Ship 1.
Σύμφωνα με πληροφορίες της neakos.gr ξεφορτώνει ανεμογεννήτριες που θα τοποθετηθούν από μεγάλη εταιρία στην περιογή του Σύμπετρο.
Πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση στο χώρο παραγωγής και πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας - ρεύματος.
Το E-Ship 1 είναι ένα Rolo φορτηγό πλοίο που έκανε το ταξίδι του πρώτα με φορτίο, τον Αύγουστο του 2010.
Το πλοίο ανήκει στη Βόρειο γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αεροστροβίλων Enercon GmbH, την τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο.
Θα χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά στοιχείων ανεμογεννήτριας.
Το E-Ship 1 είναι ένα πλοίο Flettner , και κάνει χρήση της ισχύος Magnus για την πρόωση.
Τέσσερις μεγάλες rotorsails έχουν αυξηθεί από το κατάστρωμα και είναι συνδεδεμένα με propellors του πλοίου, το οποίο προκαλεί την περιστροφή.
Το αποτέλεσμα Magnus προκαλεί μια δύναμη για να ασκήσει ένα περιστρεφόμενο σώμα κινείται μέσω ρεύματος αέρα , κάθετα προς την κατεύθυνση της ροής.
Η γάστρα του πλοίου Ε-1 ήταν χτισμένη από την γερμανικό-ναυπηγική Lindenau Werft στο Κίελο .
Η δρομολόγηση του πλοίου έλαβε χώρα στις 2 Αυγούστου 2008, με την ημερομηνία παράδοσης του να υπολογίζεται για το πρώτο εξάμηνο του 2009
Τον Σεπτέμβριο του 2009, η εταιρία Lindenau-Werft κηρυχθεί πτώχευση .
Στις 25 Ιανουαρίου, 2009, ανακοινώθηκε ότι το E-Ship 1 θα πρέπει να ρυμουλκηθεί και να συμπληρώνεται από το γερμανικό ναυπηγείο Cassens Werft στο Emden.
Από Χάλυβα οι κατασκευαστικές εργασίες ολοκληρώθηκαν το 2010 και το πλοίο αφίχθη στην Βόρεια Θάλασσα Έργων, όταν η τελική κατασκευή έγινε με το πλοίο στο νερό.
Τον Απρίλιο του 2010, το E-Ship 1 επέστρεψε στην Cassens Werft, όπου ξεκίνησαν οι προετοιμασίας για θαλάσσιες δοκιμές.
Το πλοίο που το ταξίδι του με πρώτο φορτίο ξεκινάει τον Αύγουστο του 2010, μεταφέροντας εννέα ανεμογεννήτριες για Castledockrell Αιολικού Πάρκου από Emden προς Δουβλίνο , Ιρλανδία . Η γέφυρα του πλοίου βρίσκεται στην πλώρη και διαθέτει τρία καταστρώματα και δύο λιμένων που συνδέονται με μεγάλης άνθησης γερανοί με ωφέλιμο φορτίο ικανότητες των 80 και 120 τόνων.
Το πλοίο έχει μια οπίσθια ράμπα, και μπορεί να λειτουργήσει ως Rolo εμπορικό πλοίο. Το πλοίο είναι 130 μέτρα μήκος και 22,5 μέτρα πλάτος, με χωρητικότητα 12 800 dwt gt/10.000 περίπου.
Είναι εξοπλισμένο με πρόσθιο και οπίσθιο προωστήριους ελιγμούς και έχει μια κλάση πάγου GL E3 βαθμολόγηση κύτους.
Το E-Ship 1 είναι εξοπλισμένο με εννέα Mitsubishi πλοίων κινητήρες ντίζελ με συνολική παραγωγή των 3,5 MW.
Το πλοίο έχει εξάτμιση λέβητες φυσικού αερίου που είναι συνδεδεμένη με τη Siemens κατάντη ατμοστροβίλου , η οποία με τη σειρά του οδηγεί τέσσερα Enercon ανεπτυγμένες ρότορες Flettner .
Αυτοί οι ρότορες, που μοιάζουν με τέσσερις μεγάλες φιάλες τοποθετημένες στο κατάστρωμα του πλοίου, είναι 27 μέτρα ύψος και 4 μ. σε διάμετρο.
Η μονάδα δίσκου Flettner επιτρέπει την προβλεπόμενη εξοικονόμηση καυσίμου της τάξεως του 30-40% σε ταχύτητα 16 κόμβων .
Οι παραπάνω πληροφορίες είναι από μετάφραση Πηγή: en-wikipedia.org