Μέσα σε αυστηρό πλαίσιο δαπανών πρέπει να κινηθούν κατά την προεκλογική τους καμπάνια συνδυασμοί και υποψήφιοι, καθώς ακόμη και οι προσφορές ή οι δωρεές δημοτών προς τους αιρετούς της Αυτοδιοίκησης συνυπολογίζονται στα προεκλογικά έξοδα και κοστολογούνται ανάλογα με την περιοχή και τον πληθυσμό του δήμου. Ετσι, η δωρεάν παραχώρηση ενός χώρου σ’ έναν υποψήφιο για χρήση εκλογικού κέντρου κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου αποτιμάται σε χρήμα. Για παράδειγμα, σε έναν δήμο με πληθυσμό μέχρι 25.000 κατοίκους, η δαπάνη για το μίσθωμα του ακινήτου προσδιορίζεται σε 4.000 ευρώ. Αντιστοίχως:
- Σε ΟΤΑ με πληθυσμό από 25.001 έως 50.000 κατοίκους η δαπάνη μίσθωσης προσδιορίζεται σε 7.000 ευρώ.
- Σε ΟΤΑ με πληθυσμό από 50.001 έως 75.000 κατοίκους η δαπάνη μίσθωσης προσδιορίζεται σε 10.000 ευρώ.
- Σε ΟΤΑ με πληθυσμό από 75.001 έως 100.000 κατοίκους η δαπάνη μίσθωσης προσδιορίζεται σε 12.000 ευρώ.
- Σε ΟΤΑ με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων η δαπάνη μίσθωσης προσδιορίζεται σε 15.000 ευρώ.
Στις παροχές και διευκολύνσεις περιλαμβάνεται επίσης η χρήση από τους συνδυασμούς αιθουσών ή άλλων κλειστών χώρων χωρητικότητας άνω των 500 ατόμων για τη διοργάνωση κάθε είδους εκδηλώσεων, η έκδοση εντύπων προεκλογικού περιεχομένου και τα ταχυδρομικά τέλη για την αποστολή τους, η καταχώριση και προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων στον Τύπο, τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα καθώς και διαδικτυακοί τόποι και ιστοσελίδες. Τα ποσά θα πρέπει να καταγράφονται στα βιβλία εσόδων - δαπανών των συνδυασμών και στις αναλυτικές και συγκεντρωτικές καταστάσεις των περιφερειακών και δημοτικών συνδυασμών, καθώς και των υποψηφίων