3 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα βήμα πριν την διεκδίκηση του Δήμου Πειραιά ο Πάνος Καμμένος





Ένα βήμα πριν την διεκδίκηση του Δήμου Πειραιά ο Πάνος Καμμένος





Μέχρι την Παρασκευή αναμένεται να έχει λάβει οριστικές αποφάσεις ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς για το αν ο Πάνος Καμμένος θα είναι τελικά ο υποψήφιος του κόμματος για τον δημαρχιακό θώκο στο πρώτο λιμάνι της χώρας.

Από την πλευρά του ο Πάνος Καμμένος, όπως επισήμανε στο TheSeaNation, «εφόσον ο Πρόεδρος δώσει το πράσινο φως για την κάθοδο μου ως υποψήφιος του κόμματος για τον Δήμο του Πειραιά, είμαι έτοιμος να παραιτηθώ από βουλευτής και να κατέβω στο λιμάνι με όλες τις δυνάμεις μου».

Ενστάσεις για την υποψηφιότητα Καμμένου έχει εκφράσει ο Βασίλης Μιχαλολιάκος ο οποίος έχει δηλώσει ότι ο υποψήφιος της ΝΔ για το Δήμο θα πρέπει να είναι πειραιώτης, ωστόσο η εν δυνάμει υποψηφιότητα Καμμένου έχει καταφέρει μέχρι τώρα να συσπειρώσει τις φυγόκεντρες δυνάμεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης στον Πειραιά καθώς πυκνώνουν σταθερά οι υποστηρικτές της λύση Καμμένου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος ο κ. Καμμένος όχι μόνο είναι έτοιμος να ριχτεί στη μάχη της διεκδίκησης του Δήμου, αλλά πιστεύει ότι μπορεί να τα καταφέρει καθώς είναι αποφασισμένος να ακολουθήσει μια περισσότερο μετριοπαθή στάση στα δημοτικά πράγματα που θα του επιτρέψει να συνθέσει τις δυνάμεις του Πειραιά αντί να τις απομακρύνει από τον τελικό στόχο που δεν είναι άλλος από την επαναφορά του Επίνειου σε αναπτυξιακή τροχιά.

«Η τοπική αυτοδιοίκηση», λέει στο TheSeaNation: είναι μια τελείως διαφορετική κατάσταση που σε ωθεί στο να επιδιώξεις τη σύνθεση αντί την ρήξη καθώς ο στόχος είναι ένας και μοναδικός να βελτιωθεί σε όλα τα επίπεδα η πόλη.

«Μπορούμε», συνεχίζει, «όλοι μαζί να κάνουμε πολλά πράγματα για τον Πειραιά από τον οποίο κατάγεται η οικογένεια μου και στον οποίο έζησα δύο χρόνια ως υφυπουργός Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Αυτό που χρειάζεται είναι όραμα και σκληρή δουλειά, δύο παράμετροι για τις οποίες έχω λάβει τις αποφάσεις μου και είμαι έτοιμος να αναλάβω και το ρίσκο εφόσον ο Πρόεδρος αποδεχθεί την πρόταση της υποψηφιότητας μου, την οποία ας σημειωθεί υπέβαλλαν Πειραιώτες».

TheSeaNation