ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΑΜΟΥ

Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ .ΚΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ,ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

Κάποτε η Σάμος συνδέετο μέχρι το 2004 με την Θεσσαλονίκη ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ μέσω ΚΩ-ΚΑΛΥΜΝΟΥ & ΡΟΔΟΥ απο την αείμνηστο ΔΑΝΕ με τα κρουαζιερόπλοια ΡΟΔΟΣ & ΠΑΤΜΟΣ.

Απο το 2005 μέχρι σήμερα,2009, το δρομολόγιο απο ελεύθερο έγινε επιδοτούμενο απο το αλήστου μνήμης ΥΠ.ΑΙΓΑΙΟΥ &Νησιωτικής Πολιτικής και τον Υπουργό του Αριστοτέλη Παυλίδη αυστηρά απο 1η Μαίου μέχρι 15 Σεπτεμβρίου.Το δρομολόγιο το εκτελούσε για 2 χρόνια το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και την 2ετία 2007-2008 η ΛΑΝΕ με το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ.Μάλιστα απο το 2007, το απευθείας δρομολόγιο έγινε μέσω Χίου -Καρλοβάσου-Κώ-Ρόδου και επιστροφή,μετά απο παρέμβαση του βουλευτή Σάμου,για το Καρλόβασι, του Νομάρχη Χίου κ.Πολύδωρα Λαμπρινούδη,της Προέδρου του ΟΤΟΝΑ ΧΙΟΥ κ.Λύκου και της βουτευτού Ελπίδας Τσουρή για τη Χίο

Δεν μιλήσαμε.

Εφέτος το δρομολόγιο στην αρχική προκήρυξη του Δεκεμβρίου 2008 ανέφερε την προσέγγιση του πλοίου στο Σίγρι της Λέσβου-τα Μεστά της Χίου -το Καρλόβασι της Σάμου,την Κώ και την Ρόδο.Πάλι δεν μιλήσαμε,άλλωστε τί να πούμε αφού η απραξία και η ολιγωρία του Βουλευτή έκαναν την γραμμή απο ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ- ΜΕΣΩ Β ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΛΙΜΑΝΙΑ- ΓΑΛΑΤΑΔΙΚΟ.

Ομως στα ΣΑΣ του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2009,μετά απο παρέμβαση του Νομάρχη Λέσβου κ.Παύλου Βογιατζή, που εκπροσωπεί την ΕΝΑΕ στο ΣΑΣ του ΥΕΝΑΝΠ, το πλοίο πλέον δεν θα προσεγγίζει το Σίγρι (θα κέρδιζε 2 ώρες δρόμο) αλλά την Μυτιλήνη,οπότε αναγκαστικά ακολούθησε το λιμάνι της Χίου και όχι των Μεστών και αντί να προσεγγίζει το λιμάνι της Σάμου και μέσω των στενών της Μυκάλης να οδεύει προς Κάλυμνο-Κώ & Ρόδο, θα προσεγγίζει το λιμάνι του βουλευτή που αν τον ρωτήσεις θα δηλώσει άγνοια,ενώ είναι πίσω απο τα γεγονότα.

Ενας πραγματικός Σαμιώτης θα αγνοήσει όλες αυτές τις μικροκομματικές λαμογιές του βουλευτή,γιατί και το Καρλόβασι στο κάτω-κάτω Σάμος είναι,παρόλο που η Υπ.Απόφαση το κατατάσσει ως λιμένα τοπικής εμβέλειας και όχι Εθνικής.

Για την ιστορία το πλοίο που θα μας εξυπηρετήσει την 2ετία 2009-2010 θα είναι το ΔΙΑΓΟΡΑΣ της BLUE STAR FERRIES της οποίας ο Δ/νων Σύμβουλος είναι ο κ.Μιχάλης Σακέλλης, λάτρης της Συμπρωτεύουσας λόγω καταγωγής της συζύγου του και φίλος του Δημάρχου Καρλοβάσου Παναγιώτη Λυμπέρη.Και πάλι δεν μιλάμε γιατί το γάλα μέχρι να φθάσει στο χωριό του βουλευτή θα έχει ξυνίσει απο τη ζέστη και τις 18 ώρες.

Αν όμως δεν προσεγγίσει λόγω καιρού το λιμάνι του Καρλοβάσου και επιχειρήσει να πιάσει στο Βαθύ,τί δικαιολογία θα βρεί να μας πεί ο κ,Σακέλλης;Οτι δεν ήξερε και δεν ρώτησε;ή ότι αν τα βρούμε δύσκολα θεωρούμε ως λιμένα καταφυγής το Βαθύ;

2)Στην προκήρυξη της γραμμής: Καβάλα-Σάμος-Ικαρία-Θεσσαλονίκη του 2006 για την 2ετία 2007-2009 ,απο την οποία προέκυψε το σκάνδαλο Μανούση-Παυλίδη και τα απόνερα που δημιούργησε η αθωοτική ψήφος του βουλευτή Καρλοβάσου ακόμα και σαν μέλος της προανακριτικής επιτροπής της Βουλής,απο το 2009-2020!!!!!! η σύμβαση δόθηκε στην ΝΕΛ και στο πλοίο ΘΕΟΦΙΛΟΣ, έφηβος ετών 36, με υποχρέωση να αντικατασταθεί με ΝΕΟΤΕΥΚΤΟ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (τύπου Νήσος Μύκονος)το 2012.

Απο τα 3 συμβατικά δρομολόγια που θα κάνει το πλοίο, εάν αντέξουν οι λαμαρινοδουλιές που του έγιναν στη γάστρα όλο το χειμώνα μετά το κοπάνημα στις ξέρες των Οινουσών της Χίου το καλοκαίρι του 2008,στο ένα δρομολόγιο θα προσεγγίζει στο Καρλόβασι-Αγιο Κήρυκο και θα τα συνδέει με την Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα,στο δεύτερο δρομολόγιο θα συνδέει την Καβάλα με τη Σάμο και στο τρίτο τη Σάμο με την Θεσσαλονίκη,πάντα μέσω των 3 νησιών της Π.Β.Αιγαίου.

Ισοπαλία 1-1 το αποτέλεσμα.Καμμιά διαφορά το: Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Κάλυμνος-Κώς-Ρόδος για 3 μήνες, απο το Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος για όλο το χρόνο.

3)Στην ίδια προκήρυξη όμως μετά απο ενέργειες του Καμένου, μπήκε για πρώτη φορά και η σύνδεση της Ικαρίας με την Συμπρωτεύουσα μέσω του λιμένα του Ευδήλου Ικαρίας και μάλιστα απευθείας στον ερχομό του πλοίου,με επόμενη προσέγγιση το Καρλόβασι και μετά Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη.Το αποτέλεσμα διαμορφώνεται σε 2-1 υπέρ του Καρλοβάσου και επειδή η γραμμή μάλλον κατακυρώνεται στο ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ του καπτάν Μάκη,που για να βγεί οικονομικά θα κάνει 2 τουλάχιστον δρομολόγια/εβδομάδα και μάλιστα απο τον Πειραιά,το σκόρ διαμορφώνεται σε 3-1 υπέρ του Καρλοβάσου.