3 Απριλίου 2010

Ύποπτες συναλλαγές στο Λιμενικό Ταμείο Σάμου;Προσωπικά οφέλη;οικονομικά οφέλη;Τι από όλα;



Κύριε Σαπουνά Πρόεδρε του Λιμενικού Ταμείου ,του ανυπάρκτου ,πως εξηγείτε το γεγονός οι Σαμιακές Εταιρείες που μεταφέρουν με τα καραβάκια του κόσμο στη Τουρκία να ζητούν την εφαρμογή του Νόμου για το λιμενικό τέλος που έιναι το 5% και εσείς να εφαρμόζεται άλλα αντί άλλων,δηλαδή την είσπραξη ο,30 λεπτά μόνο;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgr4NkZW4ixY-wZ6QUb8FBAYpyo74q_Xut43Je8YqPogU5l5vr4GnvHXVX0-6s0-eY84EtVAyrwHaHsSrMXu83tt6hduCGJdyWX7_i6yGM70fj-EnIxrLX9LB6MoXHVdXgjtHpJyyXf9E8I/s400/bomb.jpg

Στις
12 Φεβρουαρίου 2010 στα γραφεία του Λιμενικού Ταμείου Σάμου συνεδρίασε η Λιμενική Επιτροπή με θέμα <<Είσπραξη λιμενικού τέλους επιβατών εξωτερικού για το έτος 2010>>.

Στη συνεδρίαση αυτή το μέλος της Λιμενικής Επιτροπής κ.Δημήτρης Σαρλάς ,επικαλούμενος την ιδιότητα του ναυτικού πράκτορος ,δεν πήρε μέρος στη ψηφοφορία.

Όπως είναι γνωστό ο κ.Δημήτρης Σαρλάς στο Λιμενικό Ταμείο της Σάμου δεν συμμετέχει ως ναυτικός πράκτορας αλλά ως εκπρόσωπος του του συλλόγου των πρακτόρων,άρα κακώς αποχώρησε και δεν συμμετείχε στη ψηφοφορία γιατί στο Λιμενικό Ταμείο προασπίζεται τα συμφέροντα του Δημοσίου και κατ επέκταση των πολιτών και είχε την υποχρέωση να λάβει μέρος στη ψηφοφορία.

Απείχε σκοπίμως ο κ Δημήτρης Σαρλάς από αυτή την ψηφοφορία, γιατί όπως προκύπτει από έγγραφο το οποίο και κάνουμε ανάρτηση ,η ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΣΑΜΙΑΚΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ-ΠΛΟΕΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Ν.Ε ,
από 2.Μαΐου του 2008 τον είχαν ειδοποιήσει εγγράφως ότι ισχύει ο Νέος φόρος του 5%.

Άρα είχε την υποχρέωση να παραμείνει στη ψηφοφορία και να ενημερώσει τα υπόλοιπα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής για το έγγραφο που έχει λάβει από τις Ναυτικές εταιρείες το όποιο και κάνουμε ανάρτηση.





Σε ότι αφορά την απόφαση της Λιμενικής Επιτροπής αυτή μόνο ως ανέκδοτο μπορούμε να την εκλάβουμε και μάλιστα θυμηθείτε το και κρατήστε το ,με άσχημη εξέλιξη για τον υπεύθυνο αυτού του φορέα.
Ήδη η Περιφέρεια επέστρεψε πίσω την απόφαση και ζητάει εξηγήσεις.




Όπως θα διαπιστώσετε στη πράξη της Λιμενικής επιτροπής σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία το λιμενικό τέλος θα κατατίθεται από τους υπευθύνους για την είσπραξη κλπ.Τι σημαίνει αυτό;σημαίνει ότι κατά τον Νόμο υπεύθυνοι είναι οι Ναυτικοί πράκτορες που εκπροσωπούν τις Ναυτικές εταιρείες.
Για αυτούς που γνωρίζουν θα καταλάβουν πολλά ....αλλά έπεται συνέχεια
.
Γιατί το χρέος Ναυτικής Εταιρείας δεν βεβαιώθηκε στον Ναυτικό Πράκτορα που την εκπροσωπούσε;