7 Μαρτίου 2010

Ανάπτυξη Στρατηγικής Marketing (Strategic Marketing Plan) & Συστήματος Ταυτότητας (Branding System) του Ελληνικού Κρασιού στην Ελληνική και Παγκόσμια

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ MARKETING (STRATEGIC MARKETING PLAN)

&

ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ (BRANDING SYSTEM) ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ

ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ

ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Ένα Εθνικό Έργο Υψίστης Σημασίας

Το Σάββατο 13 Μαρτίου και από ώρα 10:30 έως 13:30 στο πλαίσιο της έκθεσης ΟΙΝΟΡΑΜΑ 2010 (Εκθεσιακό Κέντρο ΜΕC - Παιανία, Μεγάλη Αίθουσα Διαλέξεων) θα πραγματοποιηθεί συνοπτική παρουσίαση του έργου: «Ανάπτυξη Στρατηγικής Marketing (Strategic Marketing Plan) & Συστήματος Ταυτότητας (Branding System) του Ελληνικού Κρασιού στην Ελληνική και Παγκόσμια Αγορά καθώς και Πλήρες Σχέδιο Εφαρμογής, το οποίο βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης».

Η συνάντηση πραγματοποιείται από την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου & Οίνου σε άμεση συνεργασία με τους Στρατηγικούς Συμβούλους του κλάδου PRCCritical PublicsAlterVision Group και τους διοργανωτές της έκθεσης ΟΙΝΟΡΑΜΑ 2010.

Σκοπός της παρουσίασης είναι η ενημέρωση όλων των παραγόντων του αμπελοοινικού τομέα, προκειμένου να εξασφαλιστεί η στρατηγική ευθυγράμμιση στην υλοποίηση και εφαρμογή του σχεδίου.

Ειδικότερα θα παρουσιαστούν συνοπτικά οι παρακάτω ενότητες:

1. Απολογισμός της πορείας του έργου

2. Σημαντικές καινοτομίες που εισάγει το έργο

3. Στρατηγική ανταγωνιστικής τοποθέτησης για το ελληνικό κρασί και εθνική οινική αρχιτεκτονική

4. Οι 11 Στρατηγικές και οι 54 Τακτικές marketing για την εγχώρια και τις διεθνείς αγορές

5. Η νέα Ταυτότητα και η νέα επικοινωνιακή καμπάνια για το ελληνικό κρασί