2 Μαρτίου 2010

Διεθνής αναγνώριση για το MARITIMEnet.EU

A REPUBBLICA

MAR, 01.2010


Το ρεπορτάζ με την αναφορά στο MARITIMEnet.EU

Του ΒΑΓΓΕΛΗ ΝΙΑΚΑ

Την διεθνή αναγνώριση κερδίζει το MARITIMEnet.EU, από δημοσίευμα της μεγάλης ιταλικής εφημερίδας La Repubblica που αναφέρεται στην κρίση της ελληνικής οικονομίας και στην «εισβολή» της κινεζικής Cosco, με τη λεόντεια σύμβαση παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ, στο λιμάνι του Πειραιά.

Συγκεκριμένα στο πρωτοσέλιδο αφιέρωμά της, που εκτείνεται σε 2 εσωτερικές σελίδες, ο συντάκτης επικεφαλής των ανταπο-κριτών, Guido Rampoldi, αναφέρει το MARITIMEnet.EU, ως ένα από τους ]\\πλέον αξιόπιστους ναυτιλιακούς ιστοχώρους, το οποίο χρησιμοποιεί ως πηγή για την εκτεταμένη παρουσίαση - ανάλυση των ελληνικών θεμάτων, μεταξύ των οποίων και της σύμβασης παραχώρησης του Σ.ΕΜΠΟ του ΟΛΠ στην κινεζική εταιρεία.

Το δημοσίευμα εστιάζει ιδιαίτερα στην ελληνική οικονομία, με στοιχεία, γραφήματα και φωτογραφίες και μεταξύ άλλων, αναφέρεται:

  • Στη διαφθορά και τη διαπλοκή, που θεωρεί ότι είναι από τα πλέον μελανά στοιχεία της οικονομικής ζωής στην Ελλάδα και αποτελούν τροχοπέδη στην προσπάθεια υπέρβασης της κρίσης.

  • Στα ιδιαίτερα αρνητικά δημοσιονομικά στοιχεία του κρατικού χρέους, που ανέρχεται στα 300 δισ. ευρώ και στο έλλειμμα που κινείται στα επίπεδα του 13%. Μεγάλο πρόβλημα, αναφέρει το δημοσίευμα, ότι είναι η παραοικονομία, που εκτιμά ότι υπερβαίνει το 25% του ΑΕΠ.

Τα οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, έχουν άμεση επίπτωση στην πορεία του ευρώ και δημιουργούν επιπλοκές στην Ευρωζώνη. Τέλος, γίνεται αναφορά στην εσωτερική κατάσταση, με την υπερχρέωση των ελληνικών νοικοκυριών, την επιθετική πολιτική των τραπεζών με τις μαζικές κατασχέσεις αυτοκινήτων, τους πλειστηριασμούς ακινήτων, κ.λπ.

Με τίτλο «Αθήνα, οι μέρες του φόβου στο σταυροδρόμι ανάμεσα στην χρεοκοπία και την επανίδρυση» το δημοσίευμα αναζητά απάντηση στο «ποιός θα πληρώσει», αναφέροντας ότι οι Κινέζοι, από τους ξένους πρώτοι έβαλαν το χέρι στην τσέπη και ότι η σύμβαση ΟΛΠ - Cosco, εξυπηρετεί τα στρατηγικά συμφέροντα του Πεκίνου, που χρησιμοποιεί το λιμάνι του Πειραιά, ως όχημα για τη διείσδυση των κινεζικών προϊόντων στις ευρωπαϊκές αγορές.




Dossier

HOME


MARITIMEnet.EU news pool