22 Μαρτίου 2010

Αργομιθία και αργός θάνατος της Ελλάδος



Σχόλιο του Κ.Π. στο άρθρο του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Μπορεί στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο (Στρατός, Υπουργεία, ΟΤΑ, ΔΕΚΟ) να αποτελούν το 2% του γενικού πληθυσμού και στην Ελλάδα το 12%+, το πρόβλημα όμως δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ. Η άποψη μου αυτή στηρίζεται στις "αγοραστικές" προτιμήσεις των Ελλήνων, των ιδίων των δημοσίων υπαλλήλων μη εξαιρουμένων. Και όταν αναφέρομαι σε αγοραστικές προτιμήσεις δεν μιλάω για προϊόν αλλά για υπηρεσίες. Έτσι πάνω από το... 50% των Ελλήνων γεννά και περιθάλπτεται σε ιδιωτικά μαιευτήρια και νοσοκομεία και στέλνει τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία ή/και φροντιστήρια, το 95% βλέπει και ακούει ιδιωτικά τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια και το 60% μετακινείται με ΙΧ οχήματα και ποτέ με μέσα μαζικής μεταφοράς. Άρα ο κόσμος "ψηφίζει" κατά των άθλιων για τα λεφτά που κοστίζουν δημόσιων υπηρεσιών (με λαμπρές, πάντως, εξαιρέσεις που φευ, οφείλονται σε προσωπικό αγώνα κάποιου διευθυντή ή τμηματάρχη και μόνο). Αν εξαιρέσουμε Στρατό, Σώματα Προστασίας του Πολίτη (Αστυνομία, Πυροσβεστική κλπ) και υπαλλήλους του πυρήνα του κράτους (δηλ. Υπουργείων όπου υπάγονται και οι απαραίτητες για την συνέχεια του Ελληνικού Κράτους Δ. Ο. Υ., Δικαστικές Αρχές, Σύστημα Σωφρονισμού, Ανεξάρτητες Επιτροπές, Αγορανομία, Δασαρχεία, Πολεοδομίες, Τελωνεία κλπ κλπ), και ορισμένες υπηρεσίες των ΟΤΑ όπως αυτές της καθαριότητας και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί, ηθελημένα ή αθέλητα οι λοιποί δημόσιοι λειτουργοί κατάφεραν (ή... τους κατάφεραν) να περισσεύουν. Για ποιο λόγο να ανέχομαι την ακριβούτσικη πλέον ΔΕΗ να μου κατεβάζει τους διακόπτες για κάθε αγωνιστική της κινητοποίηση, τους υπαλλήλους του παρακμιακού ΟΣΕ που απαξίωσαν πλήρως το έργο του να κόβουν πλασματικές υπερωρίες, το κράτος να εξακολουθεί να κατέχει ποσοστό στον ΟΤΕ που με χαρατσώνει κανονικότατα για το site μου και για το ευρυζωνικό μου δίκτυο και τους χειριστές κλαρκ του ΟΛΠ να παίρνουν αποζημίωση εθελουσίας ίση με... μια Porsche Panamera; Το ίδιο με την Ολυμπιακή, το Μετρό, το Τραμ, τους άλλους Ελληνικούς λιμένες, τα αεροδρόμια και τελειωμό δεν έχει η λίστα με τις ΔΕΚΟ. Από αυτές λοιπόν πρέπει να ξεκινήσουμε. Δεν προτείνω να τις κλείσουμε και να διώξουμε τους προνομιούχους, όπως και να το κάνουμε, διορισμένους. Προτείνω το προφανές, να λειτουργούν όπως θα έπρεπε με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια._Κ.Π.


Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/03/blog-post_8486.html#ixzz0iv8FgK9h