16 Ιανουαρίου 2010

Βαριές κουβέντες μεταξύ δασκάλων - Τζιμή

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ



Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανέστης Καμμένος

Η αποχαιρετιστήρια επιστολή του πρώην Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Στρατή Τζιμή πριν από λίγες ημέρες, δεν… “αποχαιρέτησε” οριστικά τις κόντρες που είχαν προκληθεί στη διάρκεια της θητείας του. Χθες προέκυψε νέος “χαρτοπόλεμος” μεταξύ του συνδικαλιστικού οργάνου των δασκάλων του Νομού και του ίδιου του κ. Τζιμή, με αφορμή τη συγκεκριμένη επιστολή.
Πιο συγκεκριμένα το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου, αναφερόμενο στην αποχαιρετιστήρια επιστολή, τονίζει μεταξύ άλλων σε Δελτίο Τύπου που εξέδωσε, ότι θα ήταν προτιμότερη μία αποχαιρετιστήρια συγγνώμη. Σημειώνει ακόμα ότι θεωρεί ανυπόληπτη και ανέντιμη κάθε προσπάθεια απόκρυψης και αποσιώπησης που χυδαία φτάνει ως και το βαθμό της ωραιοποίησης - αποποίησης ευθυνών που αφορούν δομές, λειτουργίες, υπηρεσίες και υποχρεώσεις του κράτους, ενώ μέμφεται τον κ. Τζιμή ότι επέβαλε ποινές σε εκπαιδευτικούς κάνοντας χρήση ακόμα και χουντικών διατάξεων.

«Χουντικές διατάξεις»
Ειδικότερα ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης τονίζει ανάμεσα σε άλλα και τα εξής στην απαντητική του επιστολή: «Η επιστολή Τζιμή είναι πρόκληση και προσβολή για τους φιλοπρόοδους κατοίκους του νησιού μας, γιατί ζουν από κοντά τα “ευεργετήματα” της παραπαιδείας, τις ποντικοφωλιές Νηπιαγωγεία, τα εγκαταλειμμένα - λησμονημένα σχολικά κτίρια (5ο Δημ. Σχολ., Μουσικό, Αθλητικό, 5ο - 7ο Νηπιαγωγείο, Ειδικό) που ιδιώτες περιμένουν την παράδοσή τους (μέσω ΣΔΙΤ) στις αγκαλιές τους για να κερδοσκοπήσουν, την έλλειψη υποδομών κ.τ.λ. Η πελώρια διαστροφή που έξυπνα και κατευθυνόμενα γίνεται προσπάθεια να συνοδεύσει δυστυχώς και την κοινωνία μας, να εκλαμβάνεται δηλαδή και να εισπράττεται ως “εχθρός” κι απειλή όποιος αντιστέκεται στον παραλογισμό, στη διάλυση και την ανευθυνότητα, πήρε σάρκα και οστά επί των ημερών σας. Η επιβολή ποινών και μάλιστα με χρήση ακόμα και χουντικών νομικών διατάξεων αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών και της προσφοράς σας. Σίγουρα στη συμπλήρωση της μειοδοτικής λίστας για θέσεις - κλειδιά στη διοίκηση η εκάστοτε πολιτεία τέτοιες εκδουλεύσεις τις λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της. Για τους Εκπαιδευτικούς της Π.Ε. που επίμονα και κόντρα στον καιρό εξακολουθούν να παραμένουν δάσκαλοι και να υπηρετούν το λαό θα αρκούσε μια απλή αποχαιρετιστήρια συγγνώμη από τον εκπρόσωπο μιας πολιτείας βαθιά υποκριτικής», τονίζεται στην “φαρμακερή” ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων - Νηπιαγωγών.

«Κυνήγι μαγισσών»
Άμεση ήταν η απάντηση του κ. Τζιμή, ο οποίος χαρακτηρίζοντας «αήθη και υβριστική την επίθεση εναντίον του προσώπου του» επιτέθηκε με εξίσου βαριές εκφράσεις κατά του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σημειώνοντας ότι επιδόθηκε «σε ένα απίστευτο θέατρο παραλόγου, από την αρχή της θητείας του, κατασκεύασε έναν ανύπαρκτο εχθρό και επιδόθηκε σ’ ένα κυνήγι μαγισσών με συνεχείς διχαστικές, λαϊκίστικες και αποπροσανατολιστικές καταγγελίες». Εν συνεχεία και αφού αναφέρει ότι όλα έχουν τα όριά τους υπογραμμίζει τα εξής:
«Αποδίδουν, επίσης, σε μένα την έλλειψη κτιριακών υποδομών στην πόλη της Μυτιλήνης, αποκρύπτοντας ότι το πολύ σοβαρό και υπαρκτό αυτό πρόβλημα έχει παρελθόν δεκαετιών και απαιτεί τη συνεργασία της Πολιτείας και, προπάντων, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και την εμπλοκή πολλών υπηρεσιών. Σε ό,τι με αφορά, έκανα, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου, συνεχείς επαφές και προσπάθειες που έφεραν αποτελέσματα εκεί όπου υπήρχαν οι μελέτες και τα τεχνικά δελτία. Αδιάψευστος μάρτυρας τα νέα σχολικά κτίρια και στους τρεις νομούς: Μανταμάδο, Καλλονή, Ασώματο, Μούδρο, πόλη της Χίου, Άγιο Κήρυκο, Εύδηλο, Καρλόβασι, Πυθαγόρειο.
Για το θέμα της ποινής σε συνάδελφο εκπαιδευτικό έχω τοποθετηθεί πολλές φορές και το αφήνω στην κρίση των συναδέλφων. Σημειώνω, όμως, ότι και το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Όργανο της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας δεν απάλλαξε το συνάδελφο της αποδιδόμενης κατηγορίας. Ειλικρινά λυπάμαι που κάποια μέλη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στο βωμό προφανών σκοπιμοτήτων, έχουν επιλέξει αυτόν τον ολισθηρό δρόμο της μισαλλοδοξίας, της εμπάθειας, των ύβρεων και των κομματικών παιχνιδιών, τη στιγμή που τα πολυσύνθετα προβλήματα της εκπαίδευσης, της πιο σημαντικής υποδομής του έθνους μας, απαιτούν νηφαλιότητα και υπευθυνότητα».