29 Ιανουαρίου 2010

Κύριε Σηφουνάκη γιατί δεν εκλήθησαν οι Αιγαιοπελαγίτες Βουλευτές στη σύσκεψη;αυτοί δεν έχουν άποψη και λόγο;



Την προώθηση της λύσης της κατασκευής ή αγοράς νεότευκτων πλοίων μελετά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Μεταφορών για την αντιμετώπιση του υψηλού μεταφορικού κόστους και την κάλυψη των άγονων γραμμών.
Τα παραπάνω συζητήθηκαν σε ευρεία σύσκεψη για το θέμα των άγονων γραμμών και γενικότερα των ακτοπλοϊκών συνδέσεων, στην οποία μετείχαν η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Νίκος Σηφουνάκης, ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρης Χαλκιώτης και αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες των δυο Υπουργείων.
Στην σύσκεψη συζητήθηκε η αναμόρφωση του συστήματος των επιδοτήσεων στην ακτοπλοΐα, αλλά και η μείωση του μεταφορικού κόστους προς τα νησιά. Η Υπουργός Οικονομίας ανέφερε, συγκεκριμένα, ότι το ζήτημα της προσπελασιμότητας είναι σημαντικό για την ανάπτυξη των νησιών, γι’ αυτό τον λόγο μελετάται ενδελεχώς τι θα πρέπει να γίνει με το υψηλό κόστος της ακτοπλοΐας. Η ίδια, εξάλλου, έχει δηλώσει ότι μέσα στον επόμενο μήνα, θα υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με την εισαγωγή της έννοιας του μεταφορικού ισοδύναμου και τη χρήση του ως μέσου επιδότησης, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί με κοινοτικούς πόρους η κατασκευή αλλά και η αγορά ακτοπλοϊκών πλοίων.
«Το Υπουργείο Οικονομίας ενδιαφέρεται κυρίως να συνδυάσει το μεταφορικό ισοδύναμο με τη στήριξη της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας της χώρας, αλλά και της αναβάθμισης των λιμανιών και προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε», είπε στα “ΑΙ.Ν.” μετά το τέλος της σύσκεψης ο κ. Χαλκιώτης.
Σήμερα, εξάλλου, έχει προγραμματιστεί νέα σύσκεψη για το θέμα στο κτίριο του πρώην Υπουργείου Ναυτιλίας με τη συμμετοχή του κ. Χαλκιώτη, και του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας Γεώργιου Βλάχου και του Γενικού Γραμματέα Οικονομίας Ιωάννη Δρυμούση
πηγή αιολικά νέα