Φουρτούνα στο χώρο των μεταφορικών εταιρειών φέρνει η εντολή του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας να εφαρμοστεί παλαιότερος νόμος που αφορά τον τρόπο κίνησης των κενών φορτίου φορτηγών.
Μέχρι χθες οι μεταφορικές εταιρείες επικάθιζαν πάνω στην άδεια πλατφόρμα μία δεύτερη, ώστε να μειώνουν το κόστος μεταφοράς τους στον Πειραιά.
Σε πρόσκληση όμως που τους έγινε από το Λιμεναρχείο Χίου, άκουσαν το Λιμενάρχη να τους ανακοινώνει την εντολή του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος να εφαρμοστεί αυστηρά παλαιότερος νόμος που αυτό το απαγορεύει.
«Για κάθε νταλίκα πληρώνουμε περί τα 500 ΕΥΡΩ, η επιβολή ενός τέτοιου νόμου διπλασιάζει τα κόστη», μας είπε ο Βασίλης Μανωλάκης και μεταφέροντας την έντονη δυσαρέσκεια όλων των μεταφορικών εταιρειών.
Οι νταλίκες πληρώνουν κόμιστρο με το μέτρο, όμως αυτή η αύξηση θα έχει σαν τελικό αποδέκτη τους κατοίκους των νησιών. Τα μεταφορικά μπορούν να ανέβουν και 40%, από τις σημερινές έτσι και αλλιώς τσουχτερές τιμές. Και αυτό το κόστος θα μετακυληθεί στους εμπόρους και εν συνεχεία στους καταναλωτές.
Η εφαρμογή του νόμου αφορά όλα τα νησιά και ήδη είναι σε αναβρασμό ο κλάδος των μεταφορικών εταιρειών. Δεν αποικλείεται δε αν δεν πάρει πίσω την απόφαση το υπουργείο να υπάρξουν και κινητοποιήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το χώρο των μεταφορικών εταιρειών για την εφαρμογή του συγκεκριμένου νόμου πίεσαν τα σωματεία των λιμενεργατών. Και αυτό γιατί έχουν δει τα έσοδά τους να μειώνονται λόγω του ότι όλο και πιο πολλά φορτία που παλαιότερα διακινούνταν μέσω motor ship, σήμερα τα αναλαμβάνουν μεταφορικές εταιρείες. Στην προσπάθεια όμως αυτή καλείται ο νησιώτης να πληρώνει ακόμα πιο ακριβά όλα τα προϊόντα.
Μέχρι χθες οι μεταφορικές εταιρείες επικάθιζαν πάνω στην άδεια πλατφόρμα μία δεύτερη, ώστε να μειώνουν το κόστος μεταφοράς τους στον Πειραιά.
Σε πρόσκληση όμως που τους έγινε από το Λιμεναρχείο Χίου, άκουσαν το Λιμενάρχη να τους ανακοινώνει την εντολή του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος να εφαρμοστεί αυστηρά παλαιότερος νόμος που αυτό το απαγορεύει.
«Για κάθε νταλίκα πληρώνουμε περί τα 500 ΕΥΡΩ, η επιβολή ενός τέτοιου νόμου διπλασιάζει τα κόστη», μας είπε ο Βασίλης Μανωλάκης και μεταφέροντας την έντονη δυσαρέσκεια όλων των μεταφορικών εταιρειών.
Οι νταλίκες πληρώνουν κόμιστρο με το μέτρο, όμως αυτή η αύξηση θα έχει σαν τελικό αποδέκτη τους κατοίκους των νησιών. Τα μεταφορικά μπορούν να ανέβουν και 40%, από τις σημερινές έτσι και αλλιώς τσουχτερές τιμές. Και αυτό το κόστος θα μετακυληθεί στους εμπόρους και εν συνεχεία στους καταναλωτές.
Η εφαρμογή του νόμου αφορά όλα τα νησιά και ήδη είναι σε αναβρασμό ο κλάδος των μεταφορικών εταιρειών. Δεν αποικλείεται δε αν δεν πάρει πίσω την απόφαση το υπουργείο να υπάρξουν και κινητοποιήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το χώρο των μεταφορικών εταιρειών για την εφαρμογή του συγκεκριμένου νόμου πίεσαν τα σωματεία των λιμενεργατών. Και αυτό γιατί έχουν δει τα έσοδά τους να μειώνονται λόγω του ότι όλο και πιο πολλά φορτία που παλαιότερα διακινούνταν μέσω motor ship, σήμερα τα αναλαμβάνουν μεταφορικές εταιρείες. Στην προσπάθεια όμως αυτή καλείται ο νησιώτης να πληρώνει ακόμα πιο ακριβά όλα τα προϊόντα.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ, 13/1/2010